۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۱۶۲۳۸۶

قدردانی مدیرعامل پترول از تکمیل زنجیره ارزش در پتروشیمی ارومیه

قانعی گفت:کارهای بسیار خوبی در این شرکت انجام پذیرفته و نسبت به سال قبل اقدامات تاثیر گذاری صورت گرفته است که با توجه به جدیت و انرژی مضاعفی که در نتیجه تغییرات مثبت در این مجموعه جریان دارد، آینده بسیار روشن همراه با توسعه بیش از پیش را برای این شرکت متصور هستم. 
قدردانی مدیرعامل پترول از تکمیل زنجیره ارزش در پتروشیمی ارومیه
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مدیرعامل پترول در بازدید از شرکت پتروشیمی ارومیه گفت: بسیار خوشحالم که پتروشیمی ارومیه را بیش از پیش در مسیر توسعه و تکمیل زنجیره ارزش می بینم.
  رشید قانعی در این بازدید که روز چهارشنبه 20 دی ماه انجام پذیرفت، ضمن بازدید از پروژه پلی آلومینیوم کلراید مجتمع پتروشیمی ارومیه و مشاهده روند تکمیل این پروژه، از دیگر واحدهای تولیدی این شرکت نیز بازدید نمود.
او ضمن حضور در جلسه تخصصی با پیمانکار این پروژه و استماع گزارش روند اجرا، افزود با توجه به اهمیت این واحد و الزام به بهره برداری هرچه سریعتر از آن، امیدواریم به موقع بتوانیم با تولید و عرضه این محصول با ارزش و استراتژیک، شاهدکاهش واردات بوده و به طبع آن افزایش کیفیت آب مصرفی در کشور باشیم.
وی در ادامه ضمن دیدار و جلسه با روسای واحدهای شرکت پتروشیمی ارومیه، با اظهار خوشحالی از روند روبه رشد این مجتمع پتروشیمی خاطر نشان کرد، کارهای بسیار خوبی در این شرکت انجام پذیرفته و نسبت به سال قبل اقدامات تاثیر گذاری صورت گرفته است که با توجه به جدیت و انرژی مضاعفی که در نتیجه تغییرات مثبت در این مجموعه جریان دارد، آینده بسیار روشن همراه با توسعه بیش از پیش را برای این شرکت متصور هستم. 
مدیرعامل پترول ضمن تقدیر از بحث جانشین پروری و استفاده از توان و استعداد جوانان در مجموعه، گفت: ضمن استفاده از تجربیات نیروهای قدیمی، بایستی این تجربه با انرژی و توان نیروهای جوان ادغام شده و در جهت تعالی این مجموعه به کار رود که امیدوارم این رویه در این مجتمع ادامه دار بوده و موجب تسریع در روند امورات اجرایی آن گردد.
در ادامه اسمعیلی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه با ارائه گزارشی از عملکرد این مجتمع افزود خدا را شاکرم که با تلاش خستگی ناپذیر تمامی همکاران در این شرکت و نیز مساعدت های مدیران ارشد پترول توانسته ایم با آرامش و تمرکز لازم رو به جلو حرکت کنیم.
وی در ادامه گفت، با توجه به سیاست جوان سازی مجتمع و نیز آراستگی بیش از پیش آن و نیز تدوین سیاستهای هدفمند، شاهد پتروشیمی ارومیه جدید و توسعه یافته ای خواهیم بود.
او ضمن تقدیر از حضور مدیران ارشد پترول در مجموعه پتروشیمی ارومیه و مشاهده وضعیت رو به رشد آن، خاطر نشان کرد با توجه به سیاست کاری به همراه تدوین سند استراتژیک رو به جلو و نیز حمایت مدیران بالاسری، موجب رشد هر چه بیشتر این شرکت بوده که به طبع آن شاهد پتروشیمی ارومیه توسعه یافته جدیدی خواهیم بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی