۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۱۶۲۵۸۷

کشف۵ هزارو ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در گرمسار

حاج پروانه اضافه کرد: در بازرسی دقیق از کارخانه و مخازن موجود پنج هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کشف و تحویل شرکت پخش فرآورده های نفتی گرمسار شد.
کشف۵ هزارو ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در گرمسار
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، پلیس استان سمنان موفق شد انبار سوخت قاچاق را در گرمسار شناسایی و سارق زورگیر طلاهای زنان سالمند در شاهرود را دستگیر کند.
  رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان روز یکشنبه به رسانه ها گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی طی عملیات اطلاعاتی و غافلگیرانه موفق به کشف پنج هزارو ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در مخزن‌های قیر یک کارخانه متروکه شدند.
سرهنگ احمد حاج پروانه افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سوخت، با بهره گیری از منابع اطلاعاتی و اقدامات لازم پلیسی، ماموران از وجود مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک کارخانه متروکه مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران به همراه نماینده تعزیرات حکومتی گرمسار به کارخانه مورد نظر اعزام شدند و در بررسی های اولیه مشخص شد کارخانه در اجاره فردی با هویت معلوم است که از چهار مخزن آن برای نگهداری گازوئیل قاچاق استفاده کرده بود.
وی اضافه کرد: در بازرسی دقیق از کارخانه و مخازن موجود پنج هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کشف و تحویل شرکت پخش فرآورده های نفتی گرمسار شد.
رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان، از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به اداره تعزیرات حکومتی گرمسار خبر داد و تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویتهای اصلی پلیس محسوب می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه انبار و یا ذخیره قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس از طریق شماره ۱۱۰ گزارش دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی