۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۱۶۲۵۹۰

کشف گازوئیل قاچاق در مرز باشماق

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و در بررسی‌های به عمل آمده از خودروهای توقیفی مشخص شد متهمان با استفاده از شیوه و شگرد خاص اقدام به قاچاق سوخت کرده که در بازرسی از این ۵ دستگاه کامیون ۱۴۷ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
کشف گازوئیل قاچاق در مرز باشماق
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۱۴۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از کامیون‌های عبوری در مرز باشماق مریوان خبر داد.
سردار علی آزادی از کشف گازوئیل قاچاق از کامیون‌های عبوری در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس گمرک باشماق مریوان با اشراف اطلاعاتی از انتقال محموله‌های سوخت مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران در رصد و پایش محموله‌های ترانزیتی سوخت، 5 دستگاه کامیون تانکردار حامل مواد سوخت قاچاق را شناسایی و با هماهنگی قضائی متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و در بررسی‌های به عمل آمده از خودروهای توقیفی مشخص شد متهمان با استفاده از شیوه و شگرد خاص اقدام به قاچاق سوخت  کرده که در بازرسی از این 5 دستگاه کامیون 147 هزار لیتر گازوئیل به ارزش 43 میلیارد و 700 میلیون ریال کشف کردند.
وی تصریح کرد: در این عملیات 5 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
آزادی بیان کرد: مقابله با قاچاق سوخت از برنامه‌های اولویت‌دار ملیس در استان یوده و شهروندان می‌توانند هر گونه موارد تخلف را از طریق تماس با 110 با ما در میان بگذارند.
 
منبع:تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی