۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۱۶۲۶۳۷

دستگیری سارقان لوله‌های انتقال نفت در اهواز

سرهنگ زلقی با اشاره به کشف ۲۰۰ متر لوله‌های شرکت نفت و آلات سرقت که در یک خودروی نیسان بار شده بودند، گفت: متهمان به همراه اموال مکشوفه به یگان انتظامی منتقل و پس از اعتراف به بزه انتسابی و تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
دستگیری سارقان لوله‌های انتقال نفت در اهواز
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای لوله‌های انتقال نفت و کشف ۲۰۰ متر لوله خبر داد.
 سرهنگ حسین زلقی تصریح کرد: پس از اعلام عوامل حراست شرکت نفت مبنی بر سرقت لوله‌های انتقال نفت بعد از پل جفیر، محور اهواز- خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس پاسگاه حمید قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پاسگاه حمید پس از حضور در محل سرقت و انجام کارهای پلیسی هویت ۲ نفر از سارقان سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ زلقی با اشاره به کشف ۲۰۰ متر لوله‌های شرکت نفت و آلات سرقت که در یک خودروی نیسان بار شده بودند، گفت: متهمان به همراه اموال مکشوفه به یگان انتظامی منتقل و پس از اعتراف به بزه انتسابی و تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی