۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۱۶۲۶۴۲

انرژی گستر سینا در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت

هلدینگ انرژی گستر سینا با ۳۰ پله صعود و ۱۲۸ درصد رشد فروش به ترتیب به عنوان پنجمین شرکت دارای بیشترین صعود و بیشترین رشد فروش در جمع ۱۰۰ شرکت برتر کشور معرفی شد.
انرژی گستر سینا در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،هلدینگ انرژی گستر سینا در تازه‌ترین رتبه‌بندی سالانه سازمان مدیریت صنعتی، با ۳۰ پله صعود در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت.
 بیست و ششمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، صبح امروز (دوشنبه) با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مصطفی مومنی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.
در این همایش، هلدینگ انرژی گستر سینا ضمن قرار گرفتن در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر کشور، در جمع ۱۰ شرکت برتر فعال در گروه « شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» نیز قرار گرفت.
ضمن اینکه هلدینگ انرژی گستر سینا با ۳۰ پله صعود و ۱۲۸ درصد رشد فروش به ترتیب به عنوان پنجمین شرکت دارای بیشترین صعود و بیشترین رشد فروش در جمع ۱۰۰ شرکت برتر کشور معرفی شد.
هلدینگ انرژی گستر سینا یکی از شرکت‌های فعال در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است که زنجیره ارزشی از شرکت‌های فعال در این صنعت را راهبری می‌کند.
بر اساس این گزارش، رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور در ۲۶ سال گذشته توسط سازمان مدیریت صنعتی ایران و بر اساس حجم فروش شرکت‌ها انجام می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی