۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۱۶۲۷۵۷

ماجرای کمبود گاز مایع در قشم چه بود؟

احمدی ضمن عذرخواهی از مشکلات پیش آمده برای مردم، گفت: مشکلی از بابت کمبود گاز مایع در قشم نداریم و تنها به دلیل جدایی عاملیت توزیع از این شرکت، با اختلال در رساندن گاز مایع به مردم مواجه شده‌ایم.
ماجرای کمبود گاز مایع در قشم چه بود؟
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در روزهای گذشته مردم شهرستان قشم با مشکلات بسیاری در تامین گاز مایع مواجه بودند که این موضوع موجب گله‌مندی آنان از مسئولان شده است.
  به دنبال درخواست‌های مردمی و گله‌مندی از کمبود گاز مایع، بخشداران مرکزی، شهاب و حرا و دبیر مجمع مطالبه‌گران قشم در نشستی با مدیرعامل ‌تنها نماینده توزیع‌کننده گاز مایع در شهرستان قشم خواستار توضیح شرکت نسبت به این کمبود و مشکلات ایجاد شده برای مردم شدند.
مدیرعامل این شرکت ضمن عذرخواهی از مشکلات پیش آمده برای مردم، گفت: مشکلی از بابت کمبود گاز مایع در قشم نداریم و تنها به دلیل جدایی عاملیت توزیع از این شرکت، با اختلال در رساندن گاز مایع به مردم مواجه شده‌ایم.
غلامرضا احمدی ابراز داشت: عاملیت توزیع گاز مایع که با این شرکت در امر توزیع همکاری داشت، بنا به دلایلی از جمله بالا بودن هزینه حمل و نقل و نداشتن صرفه اقتصادی، از این مجموع منفک شد و همین مسئله موجب بروز مشکلاتی در امر توزیع گاز مایع در روزهای گذشته شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری خوب شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، این موضوع در اسرع وقت حل و فصل شد و در حال حاضر شرایط توزیع به حالت عادی بازگشته و نمایندگی‌ها مسئولیت توزیع را با دریافت هزینه از شرکت عهده‌دار شده‌اند.
مدیرعامل این شرکت توزیع کپسول گاز در خصوص برنامه‌های شرکت برای ارایه خدمات مطلوب‌تر به مردم این شهرستان، گفت: ما در صدد ارایه خدمات شبانه‌روزی در صورت تخصیص جایگاهی ثابت در سطح شهر قشم هستیم که امیدواریم با همکاری خوب مسئولان این مهم محقق شود.
احمدی تصریح کرد: این شرکت به عنوان تنها شرکت توزیع کننده گاز ما‌یع در سطح جزیره قشم روزانه بین 2500 تا 3000 سیلندر گاز مایع بین قشموندان در سراسر جزیره توزیع می‌کند.
وی در خصوص تامین سهمیه گاز مایع با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند تخصیص سهمیه توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و همچنین قیمت‌گذاری آن توسط انجمن صنفی گاز مایع ایران، بیان کرد: شرکت مشعل گاز قشم به عنوان یک شرکت خدماتی هیچ نقشی در این خصوص نداشته و فقط وظیفه خرید، حمل و نقل و فروش را به عهده دارد.
منبع:تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی