۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۱۶۳۰۵۲

افزایش برداشت ایران از میدان گازی پارس جنوبی

اسدی با بیان اینکه همسایه ما در میدان گازی پارس جنوبی با کمک دیگران برداشت‌هایی انجام می‌داد ابراز داشت: جمهوری اسلامی وارد عرصه شد و با توان خود توانست سهم کشور در برداشت گاز از این میدان گازی مشترک افزایش دهد و امروز این ارزش افزوده کمکی برای اقتصاد کشورمان است.
افزایش برداشت ایران از میدان گازی پارس جنوبی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از افزایش برداشت گاز از میدان پارس جنوبی خبر داد و گفت: با تلاش جوانان ایرانی و ارتقای توانمندی‌های صنعتی میزان برداشت گاز از این میدان مشترک افزایش یافته است.
 سخاوت اسدی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی نقش صنعت در احیای فرهنگ یاریگری و مشارکت حداکثری تضمین توسعه پایدار ایران اسلامی در سازمان منطقه ویژه پارس پیروزی انقلاب اسلامی را یک تاریخ تحولی در دنیا و تاریخ بشریت دانست و اظهار داشت: ما نباید نسبت به این تاریخ بی تفاوت باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه امام خمینی (ره) با دیانت و تقوا خاصی که داشتند کاری را به سرانجام رساندند که در زمان انبیا و اولیا به سرانجام نرسید، خاطرنشان کرد: عظمت این انقلاب را شاید ما که در درون آن هستیم و از مزیت‌های آن برخورداریم متوجه نشویم اما کسانی که با فاصله دورتر و از خارج به این انقلاب نگاه می‌کنند بزرگی و عظمت آن را بهتر درک می‌کنند.
وی با بیان اینکه این انقلاب به راحتی به دست نیامده و برای آن خون‌ها ریخته شده و اسارت‌ها کشیده شده است، افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنی و کارشکنی‌های استکبار به روش‌های مختلف ادامه یافته ‌که جنگ تحمیلی 8 ساله و تحریم‌های ظالمانه گوشه‌هایی از آنها هستند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه کشورمان اضافه کرد: کارکنان صنعت می‌دانند که برای تهیه تجهیزات ساده با چه سختی مواجه هستیم.
اسدی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی برای ارزش‌ها زحمات زیادی کشیده شده است، افزود: بخش قابل توجهی از زحمات بر دوش شما صنعتگران بوده زیرا این تمدن عظیم صنعتی که در این منطقه شکل گرفته است حاصل زحمات و تلاش‌های متخصصین و مهندسین کشورمان در سال‌های اخیر است.
وی با بیان اینکه همسایه ما در میدان گازی پارس جنوبی با کمک دیگران برداشت‌هایی انجام می‌داد ابراز داشت: جمهوری اسلامی وارد عرصه شد و با توان خود توانست سهم کشور در برداشت گاز از این میدان گازی مشترک افزایش دهد و امروز این ارزش افزوده کمکی برای اقتصاد کشورمان است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه کارکنان صنعت نفت همیشه یار و یاور انقلاب بودند، اظهار داشت: اعتصاب و همکاری‌هایی که در زمان انقلاب داشتند موجب شد بسیاری از کارشناسان بخشی از پیروزی انقلاب را پیوستن همکاران متدین صنعت نفت به انقلاب بدانند.
اسدی با اشاره به استقلال کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه درد آمریکا و استکبار از این استقلال و محوریتی است که جمهوری اسلامی در محور مقاومت پیدا کرده و در مقابل نقشه‌های پلید آنها ایستادگی می‌کند. همه ما باید این دستاوردهای عظیم و بزرگ را قدر دانسته و گرامی بداریم.
اسدی با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان ضعف و ناتوانی ماست، تصریح کرد: تلاش دشمنان این است که ما ضعیف بوده و مقتدر و محور نباشیم، البته خدا را شاکریم که امروز از این گردنه‌ها عبور کرده و بر قله‌های استقلال و افتخار حضور داربم و به فضل الهی دشمن رو به زوال و نابودی است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه پیشرفت‌های صورت گرفته بسیار چشمگیر است، افزود: در نمایشگاهی که رهبر معظم انقلاب اخیراً بازدید داشتند فرمودند "ای کاش مردم این کارها را می‌دانستند.
وی با بیان اینکه ما غفلت کردیم و پیشرفت‌ها را برای مردم نگفتیم، خاطرنشان کرد: صنعتگران بهتر از هر کسی می‌دانند که چگونه تا 15 سال قبل توان یک متر لوله‌گذاری دریایی نداشتیم اما امروز حفاری افقی داریم، جکت می‌سازیم و بسیاری از کارها را خودمان انجام می‌دهیم. امروز به لطف خداوند متعال و اتکا به توان داخلی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داریم ضمن این که هنوز مشکلات وجود دارد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی