۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۱۶۳۲۵۵
در حاشیه نمایشگاه ایران پتروکم رویداد؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و بانک شهر

پیش از این نیز طی همکاری صورت گرفته پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و بانک شهر، این بانک تامین مالی بالغ بر ۱۷,۵۰۰ میلیارد ریال برای این پتروشیمی فراهم نموده بود.
انعقاد تفاهم نامه همکاری پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و بانک شهر
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،تفاهم نامه همکاری پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و بانک شهر در اخرین روز از نمایشگاه ایران پتروکم جزیره کیش امضا شد.
این تفاهم نامه همکاری که با حضور دکتر مهرداد مظفری مدیرعامل پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و دکتر یاری فرد عضو هیئت مدیره بانک شهر و مهندس معاضدی معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی هلدینگ پتروفرهنگ با هدف تامین مالی،  ایجاد صندوق مشترک، خدمات نوین بانکی، تسهیلات و خدمات ارزی به امضا رسید
پیش از این نیز طی همکاری صورت گرفته پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و بانک شهر، این بانک تامین مالی بالغ بر 17,500 میلیارد ریال برای این پتروشیمی فراهم نموده بود.
همچنین در نشستی دیگر با حضور مدیرعامل پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و مدیران ارشد بانک صادرات ایران، در راستای توسعه همکاری های قبلی، مقدمات تنظیم تفاهم نامه‌ای دیگر باهدف تامین مالی و ارائه خدمات ارزی برای این شرکت فراهم شد تا در آینده نزدیک این مهم نیز عملیاتی شود.
در آخرین روز از نمایشگاه ایران پترو کم  معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل پترول، مدیران ارشد پتروشیمی های بندر امام، نفت و گاز پارسیان، تاپیکو، شیراز و همچنین مدیران و کارشناسان تولید کننده داخلی با حضور در غرفه پتروفرهنگ به بررسی فرصت‌های همکاری پرداختند.
هلدینگ پتروفرهنگ در نخستین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش که از ۲۶ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۲در جزیره کیش و با حضور بیش از ۱۸۰ شرکت دانش بنیان و همچنین شرکت‌های دیگر پتروشیمی برگزار شد، حضور موثر و فعالی داشت.
این نمایشگاه با حضور بیش از ۴ هزار متخصص صنعت پتروشیمی در فضایی به وسعت ۲۱ هزار مترمربع و با برگزاری ۳۲ کارگاه تخصصی تا ۲۹ بهمن ماه دایر و  پتروفرهنگ در غرفه ۱۱۸ میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی