۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۱۶۳۴۶۹

کشف۲۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق در آبادان

سردار پاکباز گفت: مرزبانان در شرایط نامساعد جوی به محل مورد نظر اعزام و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی یک کیسه برزنتی حاوی ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق که به صورت شناور با جریان رودخانه به سمت دریا در حال حرکت بوده را کشف کردند.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، فرمانده مرزبانی استان از کشف یک مشک برزنتی حاوی ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل آبراه اروند خبر داد.
  سردار لطفعلی پاکباز روز چهارشنبه اظهار کرد: روز گذشته و در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد سوختی و پس از کسب خبری در خصوص فعالیت قاچاقچیان سوخت بوسیله مشک‌های برزنتی در سواحل آبراه اروند بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان پایگاه دریابانی آبادان قرار گرفت.
وی ادامه داد: مرزبانان در شرایط نامساعد جوی به محل مورد نظر اعزام و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی یک کیسه برزنتی حاوی ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق که به صورت شناور با جریان رودخانه به سمت دریا در حال حرکت بوده را کشف کردند.
سردار پاکباز در پایان اذعان داشت: با هوشیاری مرزبانان و همکاری مطلوب مرزنشینان از خروج این سرمایه ملی جلوگیری به عمل آمد؛ محموله کشف شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شد.
اروندرود رودی پهناور در مرز ایران و عراق است، که از پیوستن رودهای دجله، فرات و سپس کارون پدید آمده‌ است و سپس به خلیج‌فارس می‌ریزد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سوخت مجانی = قاچاق
انرژی مجانی = تولید وسایل پرمصرف

انرژی مجانی = کسری بودجه
انرژی مجانی = تورم
انرژی مجانی = قاچاق سوخت
انرژی مجانی = حقوق پایین
انرژی مجانی = افزایش مهاجرت

انرژی مجانی = بدمصرفی
انرژی مجانی = خود کشی جمعی

مصرف صدی پنجاه !!
هم اکنون هزاران تانکر ، تریلر و کامیون قدیمی با مصرف گازوییل پنجاه لیتر در صد کیلومتر مهمانمان هستند !! ( حتی تا ۶۰ لیتر !! ) + همراه با روغن سوزی شدید !!

که فعلا به برکت گازوییل مجانی :‌ اقتصاد و مردم کشور ، مردم کشورهای همسایه و محیط زیست را به فیض اکمل میرسانند !!

گازوییل مجانی = شاخص فرهیختگی و درک اقتصادی مردم و مسنولان است .
همگی خسته نباشیم !!
( از این به آتش کشیدن اقتصاد و آینده کشور !! )

همگی خسته نباشیم !!
فرخنده باد بر ما مردم خجسته دل این خودزنی بزرگ ملی !!