۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۱۶۳۵۰۰

سنگال صادرکننده گاز می‌شود

وزیر نفت و انرژی سنگال تأکید کرد: اقتصاد سنگال می‌تواند بازار بسیار جذابی باشد و به‌دنبال مشترک سازنده و مفید با همه اعضای جی‌ئی‌سی‌اف هستیم.
سنگال صادرکننده گاز می‌شود
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،وزیر نفت و انرژی سنگال با تأکید بر اینکه سنگال در حال تبدیل شدن به صادرکننده گاز است، گفت: این کشور در حال اکتشاف میدان‌های گازی جدید است.
 آنتوان فلیکس عبدالله دیوم  (جمعه، ۱۱ اسفندماه) در نشست فوق‌العاده وزارتی ویژه برگزاری هفتمین نشست سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در الجزایر با اشاره به اینکه سنگال در حال تبدیل شدن به صادرکننده گاز است، اظهار کرد: در حال اکتشاف میدان‌های گازی جدید هستیم.
وی با بیان اینکه به‌دنبال متنوع‌سازی منابع هستیم تا گاز به یک مؤلفه اصلی اقتصاد سنگال تبدیل شود، افزود: هم‌اکنون از گاز برای تولید برق و کاهش هزینه‌های تولید برق استفاده می‌کنیم.
وزیر نفت و انرژی سنگال در پایان تأکید کرد: اقتصاد سنگال می‌تواند بازار بسیار جذابی باشد و به‌دنبال مشترک سازنده و مفید با همه اعضای جی‌ئی‌سی‌اف هستیم.
نشست فوق‌العاده وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو جی‌ئی‌سی‌اف با هدف آماده‌سازی اسناد اساسی از جمله بیانیه برای روز نشست سران کشورهای عضو این نهاد (شنبه، ۱۲ اسفندماه) امروز (جمعه، دهم اسفندماه) در الجزیره پایتخت الجزایر برگزار شد.
هفتمین نشست سران دولت‌ها و کشورهای عضو مجمع کشورهای صادرکننده گاز فردا (شنبه، ۱۲ اسفندماه) برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی