۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۱۶۳۵۲۴

تقدیر فرمانداری شازند از پتروشیمی شازند

مدیران، کارکنان و کارگران شرکت پتروشیمی شازند همگام با سایر اقشار و ملت شریف ایران حضور حماسه ای داشته اند و در روز انتخابات نیز همکاران نوبت کار، آرای خود را در صندوق سیار مستقر در مجتمع انداختند.
تقدیر فرمانداری شازند از پتروشیمی شازند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سرپرست فرمانداری شهرستان شازند از مشارکت و حمایت های پتروشیمی شازند در راستای برگزاری پر شور انتخابات ۱۱ اسفند ماه تقدیر و تشکر کرد.
 لطف‌الله پرندین سرپرست فرمانداری شهرستان شازند در گفتگو با مهندس قاسم ساکی رئیس مجتمع پتروشیمی شازند از مشارکت و حمایت این شرکت در برگزاری پر شور انتخابات ۱۱ اسفند ماه تقدیر و تشکر کرد.
در این تماس معاون تولید و رئیس مجتمع، از زحمات و‌ خدمات کلیه برگزارکنندگان انتخابات اخیر تشکر و اظهار امیدواری کرد که با حضور حماسه ای مردم، نماینده منتخب نیز در راستای تحقق خواسته های به حق مردم شریف شهرستان شازند تلاش جهادی نماید و در این راه پتروشیمی شازند در کنار منتخب مردم خواهد بود.
 در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری مدیران، کارکنان و کارگران شرکت پتروشیمی شازند همگام با سایر اقشار و ملت شریف ایران حضور حماسه ای داشته اند و در روز انتخابات نیز همکاران نوبت کار، آرای خود را در صندوق سیار مستقر در مجتمع انداختند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی