۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
کد مطلب : ۱۶۳۵۹۸
همزمان با روز درختکاری در سبزترین پتروشیمی کشور:

غرس نهال از سوی مدیرعامل شاراک

خلیلی نیا افزود: در مجتمع و نیز در شهر مهاجران، حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز توسط پتروشیمی شازند ایجاد شده است که امیدواریم بتوانیم این میراث ارزشمندی که گذشتگان برای ما ایجاد کرده اند به نحو احسن حفظ کرده و ارتقاء دهیم.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در آستانه روز درختکاری، دکتر خلیلی نیا یک اصله نهال را غرس کرد.
 در آستانه 15 اسفند ماه گرامیداشت "روز درختکاری"، مراسمی با حضور دکتر علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل پتروشیمی شازند برگزار شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از معاونین و کارکنان این شرکت در محل تدفین شهید گمنام برگزار گردید، مدیرعامل پتروشیمی شازند یک اصله نهال را غرس کرد.
خلیلی نیا مدیرعامل در حاشیه این مراسم ضمن تبریک روز درختکاری و تقدیر از کارکنان پتروشیمی شازند به فضای سبز موجود در مجتمع پتروشیمی شازند اشاره کرد و گفت : این مجتمع عظیم ، یکی از سبزترین پتروشیمی های جهان است و سرانه فضای سبز موجود در مجتمع از میزان سرانه فضای سبز معمول جهانی، بسیار بالاتر است.
وی افزود: در مجتمع و نیز در شهر مهاجران، حدود 250 هکتار فضای سبز توسط پتروشیمی شازند ایجاد شده است که امیدواریم بتوانیم این میراث ارزشمندی که گذشتگان برای ما ایجاد کرده اند به نحو احسن حفظ کرده و ارتقاء دهیم.
خلیلی نیا در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به فضای سبزی که در مجتمع ایجاد شده ، از سرانه معمول بالاتر هستیم، اما در بحث ایجاد کمربند سبز، این آمادگی را داریم که با برنامه های  استانی و شهرستانی هماهنگ باشیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص درختکاری و غرس یک میلیارد درخت در کشور را به منصه ظهور برسانیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی