۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۱۶۳۶۱۵

تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی در دستان پتروشیمی نوری

پتروشیمی نوری به عنوان شرکت برتر معرفی و تندیس بلورین این جشنواره ملی به مهندس صانعی مدیرعامل این شرکت بزرگ آروماتیکی اهدا شد.
تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی در دستان پتروشیمی نوری
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،پتروشیمی نوری با دریافت بالاترین امتیاز ارزیابی در بین شرکت‌های پتروشیمی، تندیس بلورین دهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی را کسب کرد.
 دهمین دوره جایزه تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه، با حضوردکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی عسکری مدیرعامل محترم صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شاه‌میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمع کثیری از مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های سرآمد این صنعت در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار و از برند‌های متعالی تجلیل شد.
در این مراسم و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط تیم خبره ارزیابی تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی، پتروشیمی نوری به عنوان شرکت برتر معرفی و تندیس بلورین این جشنواره ملی به مهندس صانعی مدیرعامل این شرکت بزرگ آروماتیکی اهدا شد.
علاوه بر این شرکت پتروشیمی نوری در بخش دیگری از مراسم، توانست جایزه‌ی برترین‌های صنعت پتروشیمی از دیدگاه بهره وری را نیز دریافت کند.
گفتنی است، جایزه ملی تعالی سازمانی هر ساله مبتنی بر ارزیابی رویکرد‌ها و نظام مدیریتی سازمان‌ها و شرکت‌ها و نتایج موفقیت‌های آن‌ها و بر اساس الگوی تعالی سازمانی EFQM مدل ۲۰۲۰ انجام می‌گیرد و یکی از معتبرترین جوایز ملی ایران در حوزه‌ی صنعت پتروشیمی به شمار می‌آید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی