۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۱۶۳۶۲۳

شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه جایزه بین المللی برند سبز را کسب کرد

در سومین کنفرانس بین المللی برند سبز شرکت مخازن سبز موفق به دریافت جایزه بین المللی برند سبز گردید.
شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه جایزه بین المللی برند سبز را کسب کرد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در سومین کنفرانس بین المللی برند سبز که ۱۲ اسفند ماه در محل سالن همایش های شورای اسلامی شهر تهران برگزار گردید شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با مدیریت مهندس باتمانی بعنوان شرکت سرآمد در مقوله حفاظت محیط زیست موفق به دریافت جوایز بین المللی گردید.
شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه جایزه بین المللی برند سبز را کسب کرد با هدف ارتقاء توسعه و ترویج دانش مدیریت و توسعه سبز و تعامل با پژوهشگران و متخصصین حوزه برند در راستای تبادل تجارت پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های برندسازی و تبیین نقش فناوری و تکنولوژی های سبز، سومین کنفرانس بین المللی برند سبز در تهران برگزار شد.در این کنفرانس شرکت مخازن سبز موفق به دریافت جایزه بین المللی برند سبز گردید.
راهبردهای توسعه دانش برند سبز در عرصه بین المللی با توجه به اکوسیستم برند سازی بر روندهای آینده، نقش برندسازی در حمایت از تولید ملی و سرمایه ایران به جهت تقویت و توسعه برندهای ملی و معرفی شرکتها و مدیران خلاق در مقوله توسعه پایدار و خود اظهاری صنایع بارویکرد محیط زیست از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس بود.
این مراسم با حضور نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست،فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی ، اساتید مطرح دانشگاههای معتبر کشور و مدیران عامل صنایع و شرکت های تولیدی برگزار گردید و نهاد international conference of green brand به ارایه نتایج بررسی شاخص های زیست محیطی شرکت های حاضر در کنفرانس و تقدیر از برترین های کشور در موضوعات مربوط به محورهای کنفرانس پرداخت.
رویکرد سبز و برند سازی از اهمیت ویژه‌ای در حوزه کسب و کار رقابتی جهانی امروز برخوردار است و عمل کردن به رسالت‌های اجتماعی در حوزه محیط زیست یکی از الزامات توسعه پایدار است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی