۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۱۶۳۶۴۷

تحول زیست محیطی در بندرامام نوین در حال تحقق

شرکت پتروشیمی بندرامام که چندی پیش گرامیداشت پنجاهمین سال تأسیس خود را برگزار کرده بود، با کاشت بیش از ۸ میلیون اصله نهال یکی از تاثیرگذارترین شرکت‌های پتروشیمی در حوزه حفاظت از محیط زیست به شمار می‌رود.
تحول زیست محیطی در بندرامام نوین در حال تحقق
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،همزمان با ۱۵ اسفندماه روز درختکاری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان و مدیرعامل عملیات غیرصنعتی پتروشیمی با حضور در شرکت پتروشیمی بندرامام اقدام به کاشت درخت کردند.
  همزمان با حضور جمعی از مدیران ارشد حفاظت محیط زیست استان خوزستان در مجتمع پتروشیمی بندرامام و دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت، چندین اصل نهال در فضای سبز شرکت غرس شد.
همچنین در ادامه بزرگداشت روز درختکاری، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی نیز با حضور در شرکت پتروشیمی بندرامام، پس از بازدید با دکتر انصاری نیک، اقدام به غرس نهال در شرکت پتروشیمی بندرامام کرد.
گفتنی‌ست شرکت پتروشیمی بندرامام که چندی پیش گرامیداشت پنجاهمین سال تأسیس خود را برگزار کرده بود، با کاشت بیش از ۸ میلیون اصله نهال یکی از تاثیرگذارترین شرکت‌های پتروشیمی در حوزه حفاظت از محیط زیست به شمار می‌رود.
تدوین سند جامع زیست محیطی، تعطیلی داوطلبانه برخی از واحد‌های مجتمع و احداث بزرگترین تصفیه خانه صنعتی کشور در کنار سرمایه گذاری در حوزه‌های جمع آوری گازهای همراه با نفت باعث شده است این شرکت به عنوان یکی از سبزترین شرکت‌های پتروشیمی کشور شناخته شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی