۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۱۶۳۶۷۱

 پتروشیمی شیراز صادر کننده برتر استان فارس شد

  این شرکت بر اساس ارزیابی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس عنوان صادر کننده برتر را با دریافت تندیس از آن خود کرد.
 پتروشیمی شیراز صادر کننده برتر استان فارس شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، شرکت پتروشیمی شیراز در آیین گرامیداشت بیست و هفتمین دوره صادرکنندگان نمونه استان فارس که همزمان با روز ملی صادرات به میزبانی اتاق بازرگانی فارس برگزار شد، عنوان صادر کننده برتر در سال 1402 را کسب کرد.
  این شرکت بر اساس ارزیابی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس عنوان صادر کننده برتر را با دریافت تندیس از آن خود کرد.
 مهندس احمدرضا حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در پی انتخاب این شرکت به عنوان صادر کننده نمونه استان فارس در سال 1402، در پیامی ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان این شرکت، کسب این عنوان را تبریک گفت.
متن پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
با کمال افتخار به اطلاع می‌رساند که شرکت پتروشیمی شیراز برای چندمین سال متوالی، موفق به کسب عنوان صادرکننده نمونه استان فارس شد.
 شرکت پتروشیمی شیراز در زمینه تولید؛ افزایش ظرفیت تولید محصولات فعلی با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و بهینه‌سازی فرآیندها، تولید محصولات جدید با ارزش افزوده بالا و ارتقای کیفیت محصولات و انطباق آنها با استانداردهای بین‌المللی را در اولویت خود قرار داده است.
 در زمینه صادرات نیز این شرکت به دنبال افزایش سهم خود در بازارهای صادراتی فعلی، ورود به بازارهای جدید صادراتی و توسعه و تنوع‌بخشی به سبد محصولات صادراتی است.
 شرکت پتروشیمی شیراز با اجرای این برنامه‌ها، در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداشته و شاهد افزایش تولید، صادرات و سودآوری خواهد بود.
همچنین، این شرکت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، برنامه‌های متعددی در زمینه‌های مختلف از جمله حمایت از محیط زیست، توسعه پایدار و کمک به جوامع محلی در دستور کار دارد.
 اینجانب بار دیگر این دستاورد ارزشمند که ثمره تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم و متعهد شرکت پتروشیمی شیراز است، تبریک عرض کرده و از تلاش‌های بی‌وقفه و تعهد همکاران ارزشمندم‌ در شرکت پتروشیمی شیراز صمیمانه قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی