۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۱۶۳۷۳۷

رونمایی از ٣۶ کتاب به قلم کارکنان صنعت نفت

دانشی گفت: حفظ این میراث ضروری است، زیرا لزوم ساختن آینده‌ای بهتر، شناخت ریشه‌های گذشته است.
رونمایی از ٣۶ کتاب به قلم کارکنان صنعت نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از ٣۶ عنوان کتاب به قلم کارکنان صنعت نفت رونمایی کرد و از تألیف حدود ۲۰۰ کتاب در چندسال اخیر به همت کارکنان صنعت نفت خبر داد.
 علیرضا دانشی در حاشیه نخستین نمایشگاه موزه‌ها، اشیا و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه همسو با حفظ میراث صنعت نفت گفت: حفظ این میراث ضروری است، زیرا لزوم ساختن آینده‌ای بهتر، شناخت ریشه‌های گذشته است.
وی بر ضرورت حفظ تاریخ و سنت تأکید و اظهار کرد: حفظ و نگهداری تاریخ سبب ایجاد ظرفیت وجودی و درونی جامعه می‌شود، از این رو مطالعه تاریخ ضروری است.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: در حاشیه نخستین نمایشگاه موزه‌ها، اشیا و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب تنها گوشه‌ای از کتاب‌های تألیف‌شده کارکنان صنعت نفت رونمایی شد و برای سال‌های آینده در نظر داریم این آیین وسعت یابد.
بر اساس این گزارش، در این آیین بخشی از کتاب‌های تألیف‌شده از سوی کارکنان صنعت نفت در چند سال گذشته رونمایی شد که می‌توان از میان آنها به کتاب بهداشت حرفه‌ای و خطرهای تهدیدکننده سلامت کارکنان صنعت حفاری و فعالیت‌های جانبی، نفت و جغرافیای اقتصادی، دستاوردهای پژوهشی زمین‌شناسی نفت، زمین‌شناسی زیرزمینی پایه‌ای، چینه‌شناسی زاگرس، کتاب‌های چندجلدی میدان نفتون از ابتدا تاکنون، بلاهایی که جنگ بر سر زنان می‌آورد، در کوچه‌های جنگ، چاه‌ اندر چاه شد، بوی خوش سال‌های فراموش‌شده، برنامه‌ریزی راهبردی انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت آناتومی و خلاقیت کارکنان، Pansystem و FASI در چاه‌آزمایی، سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو، پمپ؛ ویژگی‌ها و کاربردها و مهندسی مخازن هیدروکربوری اشاره کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی