۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۱۶۳۸۲۱

متوسط زمان صدور کارت سوخت به ۲۸ روز رسید

مدیر سامانه هوشمند سوخت اظهار داشت: هم‌اکنون حدود ۳۰ میلیون کارت سوخت فعال در کشور داریم که از این تعداد حدود ۵ میلیون کارت متعلق به موتورسیکلت‌ها و بقیه متعلق به خودروهای عمومی و شخصی است.
متوسط زمان صدور کارت سوخت به ۲۸ روز رسید
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیر سامانه هوشمند سوخت متوسط زمان صدور کارت سوخت المثنی را ۲۸ روز اعلام کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار کارت سوخت المثنی تولید کردیم و در اختیار مردم قرار دادیم.
  محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند سوخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون حدود 30 میلیون کارت سوخت فعال در کشور داریم که از این تعداد حدود 5 میلیون کارت متعلق به موتورسیکلت‌ها و بقیه متعلق به خودروهای عمومی و شخصی است.
وی افزود: در سال 1402 بالغ بر 2 میلیون و 800 هزار کارت سوخت المثنی تولید کردیم و در اختیار مردم قرار دادیم.
صادقی متوسط زمان صدور کارت سوخت المثنی را 28 روز اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون صف تولید کارت سوخت به صفر رسیده و از زمانی که مردم چه برای خودروهای نوشماره و چه برای صدور کارت المثنی، درخواست کارت سوخت خود را در دفاتر پلیس 10+ ثبت می‌کنند، در فاصله 2 یا 3 روز، اسامی آنها برای تولید کارت سوخت ارسال می‌شود و تا 28 روز بعد، کارت سوخت از طریق پست به نشانی آنها ارسال می‌شود.
وی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر 200 هزار کارت سوخت در باجه‌های معطله اداره پست وجود دارد.
مدیر سامانه هوشمند سوخت در خصوص چرایی آنلاین نشده ثبت درخواست کارت سوخت گفت: آذرماه امسال قول دادیم که تا دو ماه بعد، سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت سوخت رونمایی و بهره برداری شود، که در زمانی که قول دادیم، نرم‌افزار مربوطه را آماده فعالیت کردیم منتها این کار چند وجهی بوده و اجرایی شدن آن نیازمند هماهنگی بین دستگاه‌ها بوده است.
وی افزود: در جلسه اخیر، شرکت پژوهش و توسعه ناجی زیرمجموعه پلیس راهور، به ما قول داده که اینکار حتی به صورت پایلوت، در سه ماهه ابتدایی سال 1403 اجرایی شود.
صادقی خاطرنشان کرد: مردم حتما در ایام نوروز از کارت‌های شخصی خود برای سوخت‌گیری استفاده کنند تا از تجمع برای دریافت کارت‌های آزاد در جایگاه‌ها و به‌تبع آن افزایش صف‌های سوخـت‌گیری جلوگیری شوند، همچنین مردم از دراختیار دیگران قراردادن کارت‌های شخصی خود به جد خودداری کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی