۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۱۶۳۹۳۸

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل پتروشیمی شازند

طبق برنامه ریزی های دقیق و مدون در راستای جهاد خودکفایی شاهد تبلور دستاوردهای نوآورانه جدید در سطح کشور بوده ایم؛ چنانچه بومی سازی اکسترودر در واحد پلی اتیلن سبک خطی و نیز توربو اکسپندر در واحد الفین- که هر دو از تجهیزات بسیار مهم، حساس و پیشرفته در صنعت پتروشیمی کشور به شمار می رود- از جمله اقدامات ماندگار در زمینه خودکفایی و قطع وابستگی کشور به بیگانگان است.
پیام تبریک نوروزی مدیرعامل پتروشیمی شازند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،دکتر خلیلی نیا در پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳  را تبریک گفت.
 دکتر علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند در پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت .
 متن پیام تبریک مدیرعامل شاراک بدین شرح است :
 وقت آن شد که به گل حکم شکفتن بدهی ای سرانگشت تو آغاز گل افشانی ها
 بهار سرآغاز رویشی دوباره و نویدبخش امید است که پروردگار متعال لطف و عنایت خود را به ما ارزانی بخشید تا دگر بار آغاز نماییم بندگی خود را در درگاه ذات مقدسش بهار همواره نماد و سرچشمه مهر بوده و امید به فردای روشن و یادآور آن است که باید در جهت اعتلای ارزش های والای انسانی خود مستحکم گام برداریم.
اینک در سرآغاز سال 1403، شروع بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن و ماه ضیافت الهی، همراهی و همدلی با یکدیگر را در مجموعه عظیم پتروشیمی شازند جشن خواهیم گرفت و در مسیر رشد و تعالی این شرکت با ایمانی راسخ به پیش خواهیم رفت.
خداوند را شاکریم در سال 1402 شرکت معظم پتروشیمی شازند با تکیه بر خودباوری، همت مضاعف و با حضور متخصصان ارزنده و دانشمندان جوان توانست موفقیت ها و افتخارات کم نظیری را در عرصه های مختلف به نمایش بگذارد؛ همانا کسب این موفقیت ها و دستاوردها در دفتر افتخارات این شرکت تا همیشه ماندگار خواهد ماند.
تیم مدیریتی و راهبردی شرکت پتروشیمی شازند برنامه جهش تولید را در ابتدای سال گذشته و براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تدوین و به تمامی بخش های تولیدی، عملیاتی، فنی و ... ابلاغ نمود و براین اساس با همت تمامی مدیران، کارکنان و کارگران تلاشگر شاهد جهاد تولید در این شرکت معظم بوده ایم که ثبت رکوردهای مختلف در زمینه فروش، افزایش درآمد، تنوع بخشی و افزایش خوراک دریافتی مجتمع و ده ها افتخار دیگر از جمله اقدامات مهم شاراک در سال 1402 بوده است.
همچنین طبق برنامه ریزی های دقیق و مدون در راستای جهاد خودکفایی شاهد تبلور دستاوردهای نوآورانه جدید در سطح کشور بوده ایم؛ چنانچه بومی سازی اکسترودر در واحد پلی اتیلن سبک خطی و نیز توربو اکسپندر در واحد الفین- که هر دو از تجهیزات بسیار مهم، حساس و پیشرفته در صنعت پتروشیمی کشور به شمار می رود- از جمله اقدامات ماندگار در زمینه خودکفایی و قطع وابستگی کشور به بیگانگان است.
سال 1403 را با عنایت به استراتژی های شرکت ، به عنوان سال « توسعه با محوریت نوآوری و تحول دیجیتال» در نظر خواهیم داشت و اجرای پروژها با پارادایم « تکمیل زنجیره ارزش» اجرا خواهد شد و با تلاش همکاران می توان ضمن حفظ تولید « گامی نو» در شرکت پتروشیمی شازند برداشته و زیرساخت های این مهم را برنامه ریزی کرد.
پتروشیمی شازند در سال جدید همچنان در مسیر اقتدار، اعتلا و سربلندی میهن عزیز اسلامی گام برخواهد داشت. انشاء الله به فضل پروردگار متعال و ارتباط تنگاتنگ با نخبگان کشور به ویژه تعامل میان دانشگاه و صنعت ونیز با همت جهادی تمامی کارکنان ساعی این شرکت بتوانیم در جبهه اقتصادی موفق تر و سربلندتر از همیشه حضور مؤثر داشته باشیم.
اینجانب فرارسیدن نوروز باستانی و تقارن آن با بهارقرآن را  به تمامی ملت ایران و همچنین همکاران عزیز تبریک و شادباش عرض نموده و برای شما عزیزان از درگاه خداوند بزرگ آرزوی شادی و تندرستی دارم.
 
علیرضا خلیلی نیا
مدیرعامل و عضو هیات مدیره
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی