۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
کد مطلب : ۱۶۴۰۰۳

پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی شیراز در پی شهادت جمعی از سرداران سپاه

پیام تسلیت مهندس حیدرنیا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در پی شهادت مظلومانه جمعی از سرداران عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پنج تن از افسران همراه در حمله هوایی رژیم جنایتکار صهیونیستی.
پتروشیمی شیراز
پتروشیمی شیراز
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت وانرژی«نفت ما»پیام تسلیت مهندس حیدرنیا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در پی شهادت مظلومانه جمعی از سرداران عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پنج تن از افسران همراه در حمله هوایی رژیم جنایتکار صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر، خبر شهادت مظلومانه جمعی از سرداران عالی‌رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار محمد رضا زاهدی، سردار سرتیپ حسین امین الله، سردار حاجی رحیمی و سردار سرلشگر ایزدی و پنج تن از افسران همراه آنان در حمله هوایی رژیم جنایتکار صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه، باعث  غم و اندوه ما شد.

این شهدای گرانقدر که عمر پربرکت خود را وقف دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت کرده بودند، در راه تحقق آرمان‌های والای خود جانفشانی کردند و به خیل شهدای جاویدالاثر پیوستند.

شهادت این سرداران سرافراز، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فقدان این فرماندهان رشید و مجاهد، که در راه مبارزه با تروریسم و صهیونیسم غاصب جان خود را فدا کردند، ثلمه‌ای بزرگ به جبهه مقاومت اسلامی وارد کرد.

بی‌شک، خون پاک این شهدای عزیز، درخت تناور انقلاب اسلامی را بیش از پیش تنومند و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی غاصب را به زانو در خواهد آورد.

اینجانب، شهادت این سرداران سرافراز را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده‌های معظم شهدا، آحاد ملت ایران و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تسلیت عرض می‌نمایم.
از خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

احمد رضا حیدرنیا
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره
شرکت پتروشیمی شیراز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی