۱
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۱۶۴۶۵۱

تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت

دکتر زارع‌پور اظهار داشت: سبلان در ۸ ماهه اخیر از اول شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ماه امسال نزدیک ۷۰۰ هزار تن تولید متانول داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد افزایش داشته است.
تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد 8 ماهه گذشته مجموعه شرکت پتروشیمی سبلان گفت: فعالیت این شرکت در شاخص‌های مختلف از جمله رشد تولید و فروش، سودآوری، استانداردسازی فعالیت‌ها، سازماندهی نیروی انسانی و انجام اقدامات نو و تحول آفرین قابل تقدیر است.
  دکتر جواد زارع‌پور در نشست ارزیابی عملکرد شرکت صنایع پتروشیمی سبلان اظهار داشت: سبلان در ۸ ماهه اخیر از اول شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ماه امسال نزدیک 700 هزار تن تولید متانول داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد افزایش داشته است.
دکتر زارع‌پور با بیان اینکه شرکت صنایع پتروشیمی سبلان با تلاش مجموعه کارکنان در سطوح مختلف وارد سود عمیلاتی شده است، تاکید کرد: افزایش سوددهی به عنوان مهمترین اولویت باید در دستور کار شرکت‌های تولیدی باشد و در این راستا ملزم به ارائه گزارش به صورت مستمر هستند.
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ خواستار کاهش هزینه تمام شده تولید و افزایش سودآوری توسط مدیران ارشد شرکت‌ها شد و افزود: برای توسعه بازار فروش محصول، برنامه‌های مدونی در دستور کار داریم که امیدوارم به سرانجام برسند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علل تورم
افزایش تولید فولادسازان و پتروشیمیها
زمانی به نفع اقتصاد است
که درامدش به جیب دولت ‌( به عبارتی اکثریت جامعه ) برود .
با شرایط انرژی مجانی و رانتی فعلی برای تولید کننده :
تولید بیشتر = غارت بیشتر منابع عمومی = تورم بیشتر
تزریق تورم !!
با توجه به ارزان بودن انرژی مصرفی فولادسازان و پتروشیمیها و اینکه عمدتا به بخش خصوصی , بانکها و صندوقها هدیه شده اند ، )))) افزایش تولید اینها یعنی افزایش تورم !! ======== تولید فولادسازان و پتروشیمیها و ... زمانی به نفع اقتصاد است که درامدش به جیب دولت ‌( به عبارتی اکثریت جامعه ) برود . ))))) با شرایط رانتی فعلی .... تولید بیشتر = غارت بیشتر منابع عمومی = تورم بیشتر )))))) تورم دو رقمی موجود نشان میدهد که رانت اقتصادمان را به چه وضعیتی رسانده است !!
ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه