۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۱۶۴۰۸۱

پیام مدیرعامل پتروشیمی گلستان به مناسبت روز قدس

پیام مدیرعامل پتروشیمی گلستان با صدور پیامی روز جهانی قدس را به عنوان نماد همبستگی و حمایت امت اسلامی از مردم مظلوم فلسطین گرامی داشت.
پیام مدیرعامل پتروشیمی گلستان به مناسبت روز قدس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَيَنصُرَكَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِيزًا
در روزگاری که تشت رسوایی صهیونیست‌های جنایتکار بر زمین افتاده و «طوفان الاقصی» به حول و قوه الهی و با مقاومت زنان و مردان دلیر فلسطینی مسیر اضمحلال این رژیم نامشروع را بیش از هر زمان دیگری سرعت بخشیده است، روز قدس متفاوتی را پیش رو داریم.
روز قدسی که یادگار پیر جماران و پناه مستضعفان عالم است و امسال به فرموده رهبر معظم انقلاب انشالله عالم‌گیر خواهد شد و فراتر از دنیای اسلام، هر انسانی فریاد علیه ظلم و جور این رژیم جعلی را سر خواهد داد.
بی‌شک جنایات سبعانه و وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین و جریان مقاومت و همچنین اقدامات تروریستی این رژیم علیه فرماندهان غیور سپاه قدس، نه موجب تقویت این رژیم که موجب تقویم عزم و اراده‌ها علیه مقاومت در برابر اسرائیل خبیث و جنگ جنگ تا پیروزی خواهد شد.
اینجانب ضمن محکوم نمودن جنایت‌های رژیم صهیونیستی بویژه جنایت اخیر علیه سرداران رشید ایران در ساختمان کنسولی ایران در سوریه و رخدادهای تکان‌دهنده در غزه، از همه همکاران و هموطنان عزیز دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی روز قدس با فریاد مرگ بر اسرائیل، شکوه ایمان، مقاومت و حق طلبی خود را به نمایش بگذارند.
پیروزی از هر زمان دیگر نزدیک‌تر است و خرابی خانه سست عنکبوت عن‌قریب!
یزدانی کاشانی/مدیرعامل


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی