۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۱۶۴۳۸۴

قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور بابت «وعده صادق»

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی از حمایتهای بی دریغ، راهبردی و همه جانبه رئیس جمهور در پی پیروزی افتخار آمیز در عملیات "وعده صادق" را تقدیم کرد.
قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور بابت «وعده صادق»
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی از حمایتهای بی دریغ، راهبردی و همه جانبه رئیس جمهور در پی پیروزی افتخار آمیز در عملیات "وعده صادق" تقدیر کرد.
  امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی از حمایتهای بی دریغ، راهبردی و همه جانبه رئیس جمهور در پی پیروزی افتخار آمیز در عملیات "وعده صادق" را تقدیم کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:
وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَكِیمِ
حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رئیسی
ریاست محترم جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی
سلام علیکم
همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق "وعده صادق" فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت های حکیمانه جنابعالی به عنوان رئیس این شورا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه‌ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله ور ساختند.
بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیروهای مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امدادهای الهی به نمایش گذارد و بفرموده جنابعالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.
بر خود لازم می‌دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را ازحمایتهای بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جنابعالی به حضور تقدیم نموده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسئلت می نمایم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی