۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۱۶۴۸۰۱

پتروفرهنگ از زیان عملیاتی خارج شد

زارع‌پور اظهار داشت: هلدینگ پتروفرهنگ در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۲ به ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال سود عملیاتی رسید در حالی که در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ هلدینگ پتروفرهنگ زیان عملیاتی  داشت.
پتروفرهنگ از زیان عملیاتی خارج شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ گفت: این هلدینگ در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۲ از زیان عملیاتی خارج و به سود عملیاتی رسید.
دکتر جواد زارع‌پور اظهار داشت: هلدینگ پتروفرهنگ در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۲ به ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال سود عملیاتی رسید در حالی که در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ هلدینگ پتروفرهنگ زیان عملیاتی  داشت.
وی با تاکید بر اینکه با اجرای برنامه‌های در دستور کار امیدوارم پایان سال مالی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ شاهد جشن سوددهی خالص هلدینگ پتروفرهنگ باشیم، افزود: کاهش هزینه تولید، افزایش و پایداری تولید، تسریع در روند اجرایی طرح‌های پروژه محور و همچنین تکمیل زنجیره ارزش با رفتن به سمت صنایع پایین دست جزو برنامه‌های اولویت دار مجموعه است.
دکتر زارع‌پور این را هم گفت: سوددهی شرکت‌های تولیدی را به جد پیگیری می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم با اجرای برنامه‌های در دست اجرا برای سهامداران عزیز(فرهنگیان) خلق ثروت کنیم و در مجموع در توسعه اقتصادی کشور نقش آفرینی موثر و اثرگذار داشته باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه