۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
کد مطلب : ۱۶۱۹۳۸

پیام تبریک مدیر عامل پتروشیمی رازی به مناسبت روز ملی صنعت پتروشیمی

پتروشیمی رازی، امروز نه بر اساس فناوری‌های روز دنیا بلکه با تکیه بر روحیه‌ی تیمی و جهادی، دانش، همدلی و همت پولادین سرمایه گذاران، مدیران، کارمندان و کارگران خود است که فراتر از انتظارات به جلو حرکت می‌کند و با ایجاد نوآوری در فرآیندها و به‌کارگیری استانداردهای بین‌المللی و مسئولیت پذیری در پایداری محیط زیست در مسیر تولید پایدار، تجارب بی‌نظیری برای صنعت پتروشیمی فراهم آورده‌ است.
پیام تبریک مدیر عامل پتروشیمی رازی به مناسبت روز ملی صنعت پتروشیمی
فعالان و همکاران گرانقدر صنعت پتروشیمی؛
امروز که روز صنعت زرین پتروشیمی را گرامی داشته ایم، همه ی فعالان این صنعت پنجاه ساله میدانیم که این صنعت توانسته است نقش برجسته ای در چرخش و رشد اقتصاد کشور ایران اسلامی داشته و پیشرانه ای برای سایر صنایع پایین دستی باشد، از خام فروشی نفت و گاز پیشی گرفته و اکنون صنایع پتروشیمی ایران تکمیل کننده ی زنجیره ی ارزش نفت و گاز این کشور است و این محقق نمیگردید مگر به همت عالی و هم افزایی سیاست گذاران، سرمایه گذاران ، مدیران، دانشمندان، متخصصین و کارگران خدوم این صنعت.
اکنون به عنوان مدیر عامل یکی از قدیمی ترین  شرکتهای پتروشیمی ایران، مفتخرم که عهده دار مدیریت شرکتی باشم که مسیر رشد و تعالی را در طول پنجاه سال گذشته با عبور از بحران ها و تحریم ها طی کرده و توانسته در فصل جدیدی از تاریخ خود، پرچم دار موفقیت خصوصی سازی در این صنعت معظم باشد. با این بهانه از مدیران پیشین که در این سفر پرچمداری کرده اند، تا آخرین کارآموز استخدامی و از تمامی دست اندرکاران در افتخارات بی‌پایان این شرکت سپاس‌گزارم.
همگان میدانیم پتروشیمی رازی، امروز نه بر اساس فناوری‌های روز دنیا بلکه با تکیه بر روحیه‌ی تیمی و جهادی، دانش، همدلی و همت پولادین سرمایه گذاران، مدیران، کارمندان و کارگران خود است که فراتر از انتظارات به جلو حرکت می‌کند و با ایجاد نوآوری در فرآیندها و به‌کارگیری استانداردهای بین‌المللی و مسئولیت پذیری در پایداری محیط زیست در مسیر تولید پایدار، تجارب بی‌نظیری برای صنعت پتروشیمی فراهم آورده‌ است. این دستاوردها نه تنها علامت قدرت و توانمندی ماست بلکه نشان‌دهنده تعهد ما به رشد پایدار و توسعه صنعت پتروشیمی ایران عزیز است.
هشتم دی، روز صنعت پتروشیمی را به همه فعالان این عرصه به ویژه همکاران پرتلاشم در شرکت پتروشیمی رازی تبریک عرض می کنم و برای ایشان موفقیت و سرافرازی آرزومندم.
 
اوغور اوزیگیت/مدیرعامل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی