۲
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۱۵۴۶۶۴
مدیر عامل شرکت نفت ایرانول در گفت و گو با "نفت ما" اعلام کرد:

بومی سازی ادیتیوهای روغن موتور و ضد یخ در ایرانول+فیلم

حسینی در مورد بومی سازی و تولید ادیتیوهای ایرانول گفت: درخصوص ادیتیوها اگر بخواهیم صرفه اقتصادی و توان دانشی را در نظر بگیریم، شرکتهای مثل ایرانول توان دانشی آن را دارند. ایرانول شرکتی است که ۷۵ سال سابقه پشتش است و اگر دانشی در صنعت روغن کشور وجود دارد، به خاطر شرکتهایی مثل ایرانول است.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،دکتر «محمد حسینی» مدیر عامل شرکت نفت ایرانول در خصوص پروژه های توسعه ای در حال ساخت شرکت اظهار داشت: یک پروژه در دست اجرا برای پایین آوردن درصد روغن واکسی که تولید می کنیم در همین پالایشکاه تهران داریم که 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا تیرماه امسال راه اندازی می کنیم. مشابه همین پروژه در پالایشگاه آبادان داریم و کارهای مطالعاتی اش تقریبا تمام شده و استارت کارهای اجرایی آن در نیمه دوم امسال انجام می شود.
مدیر عامل شرکت نفت ایرانول افزود: یک پروژه توسعه ای دیگری برای تولید روغن پایه های گروه 2 و 3 داریم که برای تولید روغنهای با کیفیت بالاتر مصرف می شود و با توجه به اینکه تحت لایسنس تولید می شود، اگر بتوانیم در نیمه اول سال لایسنس آن را تامین بکنیم در نیمه دوم سال استارت خواهیم زد.
حسینی در مورد بومی سازی و تولید ادیتیوهای ایرانول گفت: درخصوص ادیتیوها اگر بخواهیم صرفه اقتصادی و توان دانشی را در نظر بگیریم، شرکتهای مثل ایرانول توان دانشی آن را دارند. ایرانول شرکتی است که 75 سال سابقه پشتش است و اگر دانشی در صنعت روغن کشور وجود دارد، به خاطر شرکتهایی مثل ایرانول است.
 مدیر عامل ایرانول اعلام کرد: من از زمانی که به ایرانول آمدم سعی کردم که پتانسیل توان دانشی را شناسایی و عملیاتی بکنم. به عنوان مثال، بعضی از پکیجهای مواد افزودنی مان را داخلی سازی کردیم مثل پکیجی که در تولید ضد یخ کاربرد دارد یا بعضی از پکیجهایی که در تولید روغنهای با سطح کیفی پایین تر استفاده می شود را از حالت پکیج خارج کرده و به سمت Component بردیم و پکیج اش را خودمان می سازیم. توان دانشی اش پیکیجهای با روغنهای سطح کیفی بالاتر در ایرانول وجود دارد ولی صرفه اقتصادی ندارد، به همین دلیل ما فعلا در شراطی که قرار داریم ترجیح مان اینست که به صورت پکیج خریداری کرده و تولید بکنیم ولی توان دانشی آن هم قطعاً در ایرانول وجود دارد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بومی سازی ادتیو کجا بود ، اینهمه دروغ !!!