۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۱۴۹۱۰۳

استخراج گاز از کاریش آغاز نشده است

منابع صهیونیستی ظهر امروز یکشنبه گزارش دادند که مقامات تل آویو از آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی خواسته اند که به طرف لبنانی اطلاع دهد که روند استخراج گاز از میدان کاریش در دریای مدیترانه، آغاز نشده است.
استخراج گاز از کاریش آغاز نشده است
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مقامات رژیم صهیونیستی ضمن رد ادعاها درباره آغاز استخراج گاز از میدان گازی کاریش، تاکید کرده اند که اقداماتی که امروز قرار است انجام شود در راستای آزمایش سکوی گازی نصب شده در میدان گازی کاریش است و هیچ ارتباطی به روند رسمی استخراج گاز از این میدان گازی ندارد.
مقامات تل آویو همچنین از میانجی آمریکایی خواسته اند که این پیام را به سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان برساند که استخراج گاز از میدان کاریش آغاز نشده و تل آویو خواهان جنگ نیست.
ظهر امروز یکشنبه نیز شرکت انرژین که در زمینه استخراج گاز از میدان کاریش فعالیت می کند، با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پمپاژ گاز به طور آزمایشی از میدان کاریش به ساحل در راستای آزمایش سکوی گازی مستقر در این میدان است و ارتباطی به روند استخراج گاز از میدان کاریش ندارد.
 گفتنی است رسانه های صهیونیستی امروز اعلام کرده بودند که شرکت انرژین امروز روند آزمایشی پمپاژ گاز از میدان کاریش به ساحل را انجام خواهد داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی