۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۱۵۶۴۵۲

توقیف۱۱۰هزار لیترسوخت قاچاق درخراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی از ۴ دستگاه تریلی خبر داد.
توقیف۱۱۰هزار لیترسوخت قاچاق درخراسان جنوبی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی  این استان  در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به ۴ دستگاه تریلی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند. 
 وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی ها، ۱۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند. 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه ۴ دستگاه خودرو توقیف و ۸ نفر دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 
سرهنگ شجاعی نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی