۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۱۶۰۷۹۱

ماجرای برق‌گرفتگی یک شهروند در اهواز چه بود؟

مدیر امور برق منطقه ۳ شرکت توزیع نیروی برق اهواز اضافه کرد: سیم نول دچار پارگی شده بود، ولی صدمه‌ای برای این شهروند در بر نداشت.
ماجرای برق‌گرفتگی یک شهروند در اهواز چه بود؟
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیر امور برق منطقه ۳ شرکت توزیع نیروی برق اهواز توضیحاتی در خصوص برق گرفتگی یک شهروند در این کلانشهر ارائه کرد.
 روز دوشنبه همزمان با شدت گرفتن آبگرفتگی ها در شهر اهواز و انتشار ویدئوهای بی شماری در فضای رسانه‌ای و مجازی استان، عکسی دست به دست شد که نشان می‌دهد یک نفر در ماندآب های ناشی از بارش باران خوابیده و در عکس نوشته شده که وی به علت برق گرفتگی فوت کرده است.
در همین زمینه عید احترامی مدیر امور برق منطقه ۳ شرکت توزیع نیروی برق اهواز در توضیح این عکس گفت: ساعت ۹ صبح روز دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۲ در اثر بارندگی و طوفان شدید، سیم بریدگی نول در شبکه فشار ضعیف واقع در خیابان فرهنگ نبش خیابان اباذر (زند) رخ داد.
وی افزود: یکی از شهروندان هنگام عبور از نزدیک محل سیم بریدگی دچار برق گرفتگی خفیف شد و بلافاصله پس از اطلاع رسانی، گروه امداد مدیریت اورژانس و عملیات برق و تیم ایمنی این شرکت در محل حاضر و فرد حادثه دیده با تاکید مسئول ایمنی به بیمارستان امام خمینی اهواز منتقل و مورد بررسی پزشکی قرار گرفت.
احترامی ادامه داد: پس از بررسی‌های کامل پزشکی این شهروند در سلامت از بیمارستان ترخیص و به همراه تیم ایمنی این شرکت تا منزل همراهی شد.
مدیر امور برق منطقه ۳ شرکت توزیع نیروی برق اهواز اضافه کرد: سیم نول دچار پارگی شده بود، ولی صدمه‌ای برای این شهروند در بر نداشت.
وی عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم هنگام مشاهده هرگونه اشکال و یا سیم بریدگی با سامانه اتفاقات برق ۱۲۱ تماس بگیرند و همچنین از نزدیک شدن به محل حادثه جدا خودداری کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی