۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۱۶۴۹۱۱

تولید ۲۰۰۰ محصول دفاعی در وزارت دفاع‌ با کمک بخش خصوصی

سردار طلایی‌نیک با اشاره به اقدامات دو‌منظوره وزارت دفاع تصریح کرد: در جریان حمایت از بخش خصوصی، تولید بیش از ۲۰۰۰ محصول با کمک وزارت دفاع و بهره‌برداری از دانش دفاعی انجام می‌شود و این کار با انتقال دانش به بخش غیرنظامی صورت می‌گیرد.
تولید ۲۰۰۰ محصول دفاعی در وزارت دفاع‌ با کمک بخش خصوصی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه در ۶۰درصد تولید اقلام دفاعی و غیردفاعی از بخش خصوصی کمک می‌گیریم گفت: ‌۲۰۰۰ محصول دفاعی در وزارت دفاع‌ با کمک بخش خصوصی تولید می‌شود.
سردار رضا طلایی‌نیک  بابرشمردن اهمیت جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: در وزارت دفاع ‌در زنجیره صادراتی محصولات نظامی و غیرنظامی که داریم هدف‌گذاری کرده‌ایم در بیش از 60 درصد ظرفیت تولید قطعات، زیر‌سامانه‌ها و مواد اولیه هم در صادرات اقلام دفاعی و هم غیر‌دفاعی که به صورت دو منظوره است از بخش خصوصی کمک بگیریم.
وی با بیان اینکه بدون افزوده شدن ظرفیت‌های دولتی، ظرفیت‌های بخش خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان و تعاونی‌ها در زنجیره تامین و تولید با هدف جهش صادراتی در برنامه امسال وزارت دفاع به شکل ویژه قرار دارد، افزود: سال گذشته 61 درصد زنجیره تولید و تامین صنایع، بخش‌های دفاعی و دومنظوره از طریق بخش خصوصی انجام گرفته است.
سردار طلایی‌نیک با اشاره به اقدامات دو‌منظوره وزارت دفاع تصریح کرد: در جریان حمایت از بخش خصوصی، تولید بیش از 2000 محصول با کمک وزارت دفاع و بهره‌برداری از دانش دفاعی انجام می‌شود و این کار با انتقال دانش به بخش غیرنظامی صورت می‌گیرد.
 
منبع:تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی