۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۱۶۵۵۴۱

سکوی حفاری سحر ۱ برای بازسازی به ساحل رسید

مدیرعامل شرکت حفاری شمال در آیین آغاز بازسازی و تعمیرات اساسی سکوی حفاری سحر یک با اعلام این خبر افزود: سکوی حفاری سحر یک، پس از بازسازی و تعمیرات اساسی، فعالیت خود را به منظور حفاری و تکمیل چاه‌های نفتی و گازی کشور آغاز خواهد کرد.
سکوی حفاری سحر ۱ برای بازسازی به ساحل رسید
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سکوی حفاری سحر ۱ بعد از ۱۳ سال فعالیت بدون وقفه و حفاری ۱۹ میدان نفتی و گازی مشترک به متراژ ۵۰ هزار و ۵۰۲ متر، برای بازسازی و تعمیرات اساسی به ساحل بندرعباس رسید. 
علیرضا سلمان‌زاده مدیرعامل شرکت حفاری شمال در آیین آغاز بازسازی ک تعمیرات اساسی سکوی حفاری سحر یک با اعلام این خبر افزود: سکوی حفاری سحر یک، پس از بازسازی و تعمیرات اساسی، فعالیت خود را به منظور حفاری و تکمیل چاه‌های نفتی و گازی کشور آغاز خواهد کرد.
وی فرایند بازسازی سکوی سحر ۱ را ۶۰ روزه عنوان کرد و گفت: این عملیات در دو بعد بازسازی سازه و تعمیرات اساسی تجهیزات انجام می‌شود. 
سلمان‌زاده در ادامه به ویژگی های عملیات بازسازی و تعمیرات اساسی سکوی حفاری سحر ۱ اشاره کرد و افزود: این عملیات در حوضچه خشک انجام شده و یک فرایند تمام ایرانی است که در کشور با اتکا به توان مهندسین، متخصصان و تجهیزات داخلی انجام خواهد شد. 
مدیرعامل حفاری شمال بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های این بازسازی، سرعت آن است چرا که معمولا این فرایند ماه‌ها به طول می‌انجامد اما با برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته، بازسازی اساسی سکوی حفاری سحر ۱ طی ۶۰ روز برنامه ريزي شده و اقدام خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی