۰
۴
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۲۷۳۹۱

خودروهای سایپا گران می شود

به گزارش نفت ما،معاون بازاریابی سایپا از افزایش قیمت ۸ تا ۱۰ درصدی محصولات این شرکت در صورت تصویب خبر داد و گفت: این افزایش برای جبران بخشی از زیان‌های انباشته شرکت‌های خودروسازی در سال های گذشته است. رضا تقی‌زاده اظهار کرد: پیگیری 16 ماهه گروه خودروسازی سایپا در حال به نتیجه رسیدن است و مجوزهای لازم برای افزایش 8 تا 10 درصدی قیمت خودرو صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به تورم بخشی صنعت خودرو براساس فرمول شورای رقابت، این افزایش قیمت با کمترین میزان ممکن و برای جبران بخشی از زیانهای انباشته شرکتهای خودروسازی در سالهای گذشته است.

تقی‌زاده با اشاره به سیاست ضد تورمی دولت مبنی بر عدم افزایش یک باره قیمتها، خاطرنشان کرد: در صورت تصویب، افزایش قیمت 8 تا 10 درصدی اعمال و در مرحله بعدی تغییر قیمتها براساس نرخ تورم، بر مبنای فرمول مشخص شده و تایید مراجع ذی‌صلاح خواهد بود.

وی اظهار کرد: این افزایش قیمت برای پرداخت افزایش هزینه‌های سال جاری به نسبت سال گذشته است بنابراین باعث افزایش درآمد خودروسازان نخواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


این لگنها را به کی بندازیم ؟ خودمون ....
چقاد رو دارین شما شما دیگه کی هستین با اون ماشینهای ادم کش
احمذ
بدلیل رکود بازارشان دوست دارن ماشینشونو غالب مردم کنن ولی من تصمیمم رو گرفتم 20سال ماشین داخلی سوار شدم ولی منبعد خودروی خارجی سوار میشم حالا دوست دارین قیمت رو چند برابر کنبن واسه من اصلا مهم نیست
رضا
مردم عزیز و فهمیده ی ما کاری کردند کارستان.
تنها راه مقابله با این زالو ها نخریدن محصولات آنهاست.
بیایید با همدلی و نخریدن محصولات غیراستاندارد این دو غول پوشالی خودرو به آنها درس انسانیت بدهیم.
با درایت دولت فعلی و برداشته شدن تحریمها و با ورود سرمایه گذار خارجی و توسعه اقتصادی به امید خدا این دو شرکت به تاریخ خواهند پیوست.
همه منتظر ورود خودروهای استاندارد خارجی هستیم.
سایپا - ایران خودرو و خودروهای بی کیفیت چینی
خداحافظ