۰
۳۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۲۸۱۹۲

نامه خداحافظی هدایت الله خادمی با کارکنانش

پایگاه اطلاع رسانی شرکت حفاری شمال با انتشار نامه خداحافظی مهندس هدایت الله خادمی مدیر عامل سابق حفاری شمال با کارکنان این شرکت نوشت:
نامه خداحافظی هدایت الله خادمی با کارکنانش
به گزارش نفت ما ، أَ لَمْ نَشْرَحْ لَکَ صَدْرَکَ وَ وَضَعْنا عَنْکَ وِزْرَکَ

آیا سینه تو را گشاده نساختیم و سختی ها را از دوش تو برنداشتیم؟(سوره الشرح، آیه 1 و 2)

با عرض سلام، ادب و احترام خدمت همکاران سخت‌کوش و حرفه‌ای عزیزم که باعث افتخارم بوده و خواهند بود، برای سال‌هایی خاطره‌انگیز و پر از کار و تلاش، سازندگی، توسعه، استقلال، سودآوری و انتقال دانش فن‌آوری و ...  در خدمت شما عزیزان و بزرگواران بوده‌ام و همیشه این مدت برگ بسیارزیبایی در تاریخ زندگی‌ام خواهد بود، نه فقط زندگی کاری‌ام بلکه در زندگی‌ام، چون با هم زندگی کردیم و چه زیبا.

به اطلاع شما عزیزانم می‌رساند شرایطی بوجود آورده شده که بایستی صدها بوسه به دستان مردانه‌تان بزنم و با همه شما برادران و خواهران خوب و محترم وداع کنم و حلالیت بطلبم .

در این خصوص لازم است قطره‌ای از صدها خدمات ارزنده‌ای که در زمان حضورم در شرکت شما بزرگواران انجام داده‌اید را به خودتان یادآوری کنم.

1-    قطع رابطه با شرکت‌های معروف Sepenta، Sepanta FZE و Sayma دو ماه پس از ورودم به شرکت به دلیل صدماتی که به شرکت حفاری شمال وارد و فضایی که ایجاد شده بود ، این تصمیم باعث شد که سود شرکت در پایان سال مالی 300 درصد افزایش یابد .

2-    انتقال دانش و فن‌آوری پیشرفته آب‌های عمیق و مدیریت و راهبری دستگاه‌های حفاری شناور و نیمه شناور از طریق تمام روش‌های استاندارد .

3-    راه‌اندازی غیرباورانه و افسانه‌گونه دستگاه حفاری 15000 تنی، 3000 اسب بخاری و 12000 کیلوواتی نیمه‌شناور امیرکبیر که پس از 7 سال وقت کشی شرکت سازنده اروپایی، بدون تکمیل کردن و بدون راه‌اندازی با ده‌ها مشکل اساسی آن را رها کرده و رفتند و به این امیدوار بودند که با توجه به این که دانش آن در سطح خاورمیانه وجود ندارد، جوانان ایرانی هیچ وقت قادر نبوده و تصور راه‌اندازی این دستگاه را نخواهند داشت و بزودی به آهن قراضه‌ای عظیم تبدیل خواهد شد و این خیال خام آنها باعث شده بود که حتی صدها رمز بر روی سیستم‌های مختلف دستگاه ایجاد کرده بودندکه دسترسی به آنها وجود نداشته باشد، چه خیال خامی؟

ولی الان حتی در خانه خود و تحریم اتحادیه اروپا، دست بسته حتی نمی‌گذارند در رقابت‌ شرکت‌های دسته دهم آسیایی قرار بگیریم و تنها راه از صحنه خارج کردن این شرکت را زدن انگ‌های سیاسی به یک شرکت حرفه‌ای، فنی و بنگاه اقتصادی بین المللی دیده‌اند.

4-    کمتر کسی باور داشت که این افسانه توسط شما بزرگواران این مرز و بوم شدنی باشد، به محض اعلام آمادگی حفاری و اهمیت موضوع و بمنظور تقدیر از همکاران ، رئیس جمهوری محترم وقت جناب آقای     دکتر احمدی‌نژاد، وزیر محترم نفت جناب آقای مهندس نوذری و معاون محترم وزیر جناب آقای مهندس جشن‌ساز به دستگاه تشریف فرمائی داشتند و در کابین حفار حضور و توضیحات لازم داده شد، و پس از آن هم تقدیر و لوح‌های تقدیر توسط رئیس جمهور محترم و وزیر محترم به شما داده شد، ضمناً یکی دو دفعه هم توسط وزیر محترم وقت جناب آقای دکتر میرکاظمی در این خصوص شرکت حفاری شمال را مورد تشویق قرار دادند بهر حال همه مسئولین وقت  از فرزندان دلیر و بزرگ، بی‌توقع و بی‌نام و نشان این ملت تقدیر کردند که شکرگذاریم.

5-    شروع عملیات حفاری در آب‌های شمالی ایران بزرگ ،با نظارت، هماهنگی و پیگیری برادران خوبم در شرکت کارفرمائی نفت خزر که به حق کاری استثنایی انجام دادند و مدیرانی حرفه‌ای و وفادار به مملکت که با همکاری خوب، حرفه‌ای و برادرانه پس از سال‌ها آرزوی دیرینه ایرانی‌ها بمنظور کشف نفت در خزر را با هماهنگی خوبی محقق و با حفر چندین حلقه چاه در حالی که زیر دستگاه تا کف دریا بیش از 756 متر عمق آب بوده و در عمق چند هزار متری چاه، به نفت رسیدیم و نفت کشف شد و از نظر فنی و حرفه‌ای کاری استثنایی در آسیا بوده آن هم با حداقل امکانات و کارشکنی‌های بیگانگان، که از این بابت هم طی چندین مرحله توسط رئیس جمهور محترم وقت، وزیر محترم نفت وقت جناب آقای مهندس قاسمی و مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت وقت جناب آقای مهندس قلعه بانی در بزرگداشتی هر دو شرکت حفاری شمال و نفت خزر مورد تقدیر قرار گرفتند که باز هم تشکر و قدردانی داریم.

6-    حضرت آیت‌اله العظمی خامنه‌ای مقام معظم رهبری در زمان بازدید از نمایشگاه پژوهشگاه نفت  در سال 90 بخاطر اهمیت موضوع در اقدامی بزرگ و پدرانه بمنظور تقدیر از فرزندان برومند خود از طریق ویدئو کنفرانس با مهندسین و کارکنان آن دستگاه صحبت و آنها را مورد لطف و محبت قرار دادند.

7-    تأمین دودستگاه حفاری سوپر ریگ با مشخصات ممتاز فنی و با کمترین قیمت 143 میلیون دلاری که حدود 14 میلیون دلار آن هم مربوط به تجهیزات اضافی که جزء استاندارد دستگاه نیستند از جمله یونیت پمپ گل سیمانکاری، تجهیزات اضافی و قطعات اضافی.

این دستگاه‌های ملکی پایه‌دار 300 فوتی بعد از 30 سال پس از انقلاب وارد ایران شدند تا طلسم عدم مالکیت دستگاه‌های دریایی در خلیج فارس شکسته شود تا ایرانی‌ها هم حداقل در آب‌های خود و میادین مشترک

سهمی از دستگاه‌ها داشته باشند و دست بسته وابسته به خارجی‌ها نباشد، این در حالی بود که دستگاه‌های پایه‌دار 300 فوت و به بالا همه در مالکیت خارجی ‍‌‌ها بودند.

 به گزارش نفت ما، که نه از نظر اقتصادی، نه ملی و امنیتی توجیهی نداشته ، هزینه خرید هر دستگاه دریایی ظرف 5/3 تا 4 سال برگشت می شود و ده ها سال دیگر قادر به درآمدزایی و اشتغال فراوان است ،به سادگی متوجه می شویم که صاحبان و دلالان دکل های موجود در ایران چرا کمر به شکست حفاری شمال که حتی دو بار مورد تحریم اتحادیه اروپا قرار گرفته و می باشد، گرفته اند.

8- افزایش دستگاه حفاری خشکی به 9 دستگاه

9- تأمین 12 دستگاه یونیت سیمانکاری خشکی و دریایی

10- تأمین دستگاههای نمودارگیری از گل و دهها خدمات تخصصی دیگر

11- انتقال دانش فنی عملیات، لنگراندازی در آب های عمیق، به کارکنان

12- شکست رکورد جهانی حفر تعداد چاههای حفاری به دستگاه در یک سال، شرکت موفق شد در خارج از کشور با یک دستگاه حفاری دریایی سالی ده حلقه چاه حفاری کنند، این یک رکورد استثنایی است که هیچ شرکت قدر بین المللی چنین رکوردی را در کارنامه خود ندارد، آخرین رکوردی که توسط شرکت های قدر اروپایی و امریکایی در دست است حفر حداکثر 5 تا 6 حلقه چاه در سال با عمق مشابه هستند.

13- تأسیس آموزشگاه بین المللی که اقدام دانشی بسیار ارزنده و تأثیرگذاری است.

14- تأسیس پایگاههای پشتیبانی در کیش، اهواز، شیراز جهت پشتیبانی از دستگاههای دریایی در خلیج فارس و دستگاههای حفاری خشکی در جنوب.

15- تأسیس شرکتی مستقل به عنوان زیر مجموعه در اقلیم کردستان عراق و انتصاب مدیرعامل برای آن شعبه و شرکت در دهها مناقصه در کردستان و نهایی نمودن ایجاد شعبه در جنوب عراق.

16- آموزش و توانمندسازی حرفه ای و برنامه ریزی شده برای کارآموزان و کارکنان.

17- داشتن رتبه ششمین شرکت شفاف مالی در بورس.

18- سود ده ترین شرکت حفاری خاورمیانه که ظرف سالهای گذشته سود سالیانه ای بین 45-35 درصد را در کارنامه درخشان خود دارد.

19- تنهاترین شرکت حفاری خاورمیانه و کشورهای عضو اوپک که مسلط به حفاری در آب های عمیق است.

20- تجربه در وسیع ترین منطقه جغرافیایی عملیاتی از خارج از کشور، خزر، خشکی تا خلیج فارس.

21- تنها شرکت غیر دولتی بورسی بین المللی ایران که کاملا حرفه ای، فنی و براساس رقابت بعنوان یک بنگاه اقتصادی عمل کرده و اگر قصدی بر صدمه به آن نباشد پتانسیل تبدیل به یک شرکت بین المللی نفتی را دارد تا بتواند

پس از صد و اندی سال از کشف نفت در ایران لااقل پروژه ای نفتی همانند کشورهای کوچک دنیا در خارج از کشور داشته باشیم و این یکی از برنامه های آتی شرکت بوده.

بهرحال اینجانب آنچه تکلیف داشته ام با حمایت شما انجام داده ام ولی تحمل شرکتی، حتی یک شرکت که گروهی خاص از دوستان بر آن تسلط نداشته باشند تحمل نمی شود، هر اقدامی بوده انجام داده اند منتها چون زیرساخت های شرکت را درست و محکم ساخته اید تاکنون محکم و استوار مانده اید و تنها راه را در انگ زدن و برچسب های سیاسی که در خط و خطوط آنها نیستید مؤثر دیدند و اقدام کردند که مشکلاتی برای این شرکت درست کنند و حتی تظلم خواهی هایمان هم نتوانست از این ستم جلوگیری نماید.

همه تلاشم را کردم تا در خانه خود با وجود کارکردن خارجی ها با دکل های 30 و 40 ساله شان، فضایی هم برای این شرکت فنی و بنگاه اقتصادی غیر سیاسی باشد ولی کسانی که انگ ها را می خوانند و تصمیم می گیرند دوستان همان انگ زننده ها هستند.

خوشحالم که ظرف چندین سال گذشته و حتی در این شرایط عجیب و ظالمانه کاری دو سال گذشته برای شرکت باز هم توانستید سالیانه حدود 30 تا 40 درصد سود ارائه دهید و خوشحالتر از آنم که با توجه به طلب حدود 800 میلیارد تومانی هم اکنون از کارفرماها و سختی ها، نگذاشتم حتی یک روز حقوق شما عزیزان عقب بیفتد، محض اطلاع این در حالی بوده که طی دو سال گذشته هر ماه برای گرفتن حقوق ناچیز خودم با مشکلاتی روبرو بودم و حتی طی 6 ماه گذشته کلیه مزایا قطع و حتی یک ساعت اضافه کاری و حتی ارزشیابی سال 93 که چندین ماه گذشته به همه داده شد به اینجانب داده نشد، بیان این حرف های آخری ریز و بی ارزش به این خاطر بیان شد که مطلع باشید از همه ابزارها از ریزترین و بی ارزشترین تا برچسب های مختلف سیاسی و ... استفاده شده و هیچ خط قرمزی برای تخریب و اذیت کردن ندارند. 

و اما سخن آخر:

برادر عزیزی که احتمالا تشریف می آورند اگر هم سابقه ای در صنعت نفت و حفاری نداشته باشند ولی خوشبختانه ارتباط بسیار نزدیک و دوستانه ای با مسئولین محترم نفتی و مدیران محترم سابق بنیاد دارند و بنابراین با توجه به این مهم و پتانسیل های  خوبی که در ایشان در  زمان آشنایی با وی سراغ دارم حتما شرکت را با کمک شما  به مراحل بهتری خواهند رساند و در امر توسعه شرکت موفق خواهند بود و باعث ارتقاء خواهند شد و شما هم در کمال آرامش و در فضایی دوستانه ادامه خواهید داد و هدف هم رشد و بالندگی شرکت، توسعه آن، سود دهی و ارتقاء دانش فنی بوده که انشاء ا... حتماً این مهم صورت خواهد گرفت و شماها هم هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت.

تقاضا دارم که همگی شما برادران و خواهران همانند سابق و حتی بیشتر و بهتر در کنار برادر بزرگوار مدیرعامل جدید شرکت باشید و با کمک و همراهی خود ایشان را پشتیبانی نمائید تا همگی بتوانید این شرکت بین المللی موفق که متأسفانه خیلی ها از واقعیت درون و اهمیت فنی آن مطلع نیستند، در داخل و خارج از کشور موفق تر شود و اینجانب هم هر کجا باشم در خدمت این برادر عزیز و شما برادران و خواهران خواهم بود.

در پایان از همه شما حلالیت می طلبم و بوسه بر دستان و پیشانی همکاران عملیاتی ام در اکثر نقاط داخل و خارج از کشو، معاونین بزرگوار، مدیران حرفه ای و بی همتایم  میزنم و از همه خواهران عزیز تشکر و قدردانی دارم و آرزو دارم حتما روزهای بهتری برایتان رقم بخورد  و همه شما را به خداوند منان می سپارم.

همچنین از همه کارفرماهای عزیز و بزرگوار بخصوص شرکت نفت خزر و مدیرعامل آن برادر عزیز جناب دکتر اصولی و مدیران و همکاران عزیزمان در آن شرکت و شرکت دراگون اویل و مدیرعامل دانشمند و بزرگ اش جناب آقای دکتر الخلیفه و جناب آقای مهندس شمس مدیرعامل محترم شرکت پتروپارس تشکر و قدردانی دارم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


عبدالملکی
آقای خادمی شما قربانی منش و رفتار امیر کبیر گونه تان شدید؛در پناه خدا پاینده باشید.
منصور
جناب مهندس خادمی شمابرای ما فقط یک مدیر عامل نبودی بودنت به ما اعتماد به نفس میداد باعث دلگرمی ما بودی ما میدانیم که هرگز مدیری مثل شما نخواهیم دید شما در قلب همه ما جای خواهی داشت ودوستت دارییم.
بابک
با سلام و عرض ادب.همکاری با جناب مهندس خادمی افتخار ارزنده ای بود.ولی حیف که دوام نداشت.امیدوارم صنعت حفاری پتانسیل استفاده بیشتر از ایشون‌ رو در خودش ایجاد‌بکنه.
حمیدرضا
سلام،آقای مهندس خادمی جرم شما،پاک دستی،اعتماد به جوانان ایرانی،روحیه ی مردانگی و گرفتن دست کسانی بود که جز خداوند عزوجل وهمت خود کسی دیگر را نداشتند.
خداوند حافظ شما باشد وبه یادبیاوریم که فرمود خرابی ملک از چه سبب است و شنید مردان کوچک را بر کارهای بزرگ گماشتم و بزرگ مردان را بر کارهای خرد!
حمید
جناب آقای مهندس خادمی شما یک بزرگ مرد،یک کار آفرین و مردی بودید که امید و انگیزه و خودباوری را به جوان های این مرز و بوم در مجموعه ی تحت مدیریت خویش ارزانی داشتید.از خداوند متعال برای شما و خانواده گرامی و بزرگتان آرزوی بهترین ها را دارم.
آقای مهندس آن یار کزو گشت سردار بلند
جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد
عماد
سلام و درود فراوان بر خادم فداكار و با اقتدار شركت حفارى شمال

جناب مهندس هدايت الله خادمى موفقيت و افتخارات حضرتعالى بر هيچ ايرانى پوشيده نيست در طول مديريت جنابعالى با وجود تحريمهاى ظالمانه و بدون حمايت هيچ كشورى،تنها با تكيه بر خداوند منان و استفاده از تجربيات ارزشمند شمادر مجموعه حفارى شمال توانست برگ زرين ديگرى را در پيشبرد اهداف بلند انقلاب رقم بزند،جايگاه واقعى شما در قلب تك تك خانواده ها و زحمت كشانيست كه در امر خدمت به اين مرز و بوم لحظه اى دريغ نكردند، مردان بزرگ و تاريخ ساز اين كشور همواره بر قله هاى ايثار و استقامت جاى دارند،گرچه نا ملايمت هاى افراد بى تجربه وبى تدبير،شمارا از هدف مقدس و والايت دور نميگرداند و همچنان در راه خدمت به مردم و نظام مقدس در كنار قشر مستضعف جامعه همان گونه كه خداوند ميفرمايد مستضعفان وارثان واقعى زمينند باقى خواهى ماند.مردان بزرگ اين سر زمين همواره در برابر سختى ها و مشكلات همچون كوه استوار و همچون گل در برابر حق لطيف پس دل بخدا بسپار و راه راهت كه همانا راه بزرگان ايران اسلامى است گام بردار و به اين دل به دنيا بستگان هيچ توجهى نكن كه خدا با صابرين است.
يوسف گمگشته باز ايد به كنعان غم مخور
كلبه احزان شود روزى گلستان غم مخور

ارادتمند شما عماد صالحوند
شاولی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت برادر بزرگوارمان جناب مهندس خادمی شما باعث غرور و افتخار ما بختیاری ها بودید و هستید و خواهید بود با وجود این همه دشمنی ها تاکید بر درستکاری شما دارد شرکت نفت بزرگترین خیانت رو در حق خود کرد همواره از زحمات شما برای تک تک جوانان ایذه کامل تشکر را داریم ایشاالله هر کجا باشید از خداوند منان بزرگترین خوبی ها را برای شما آرزو میکنم
شاولی
سلام و صد درود بر برادرمان جناب خادمی و اینک ثابت شد چرا قطار در حال حرکت را همه باپرتاب سنگ میزنن ولی در حال سکون را کسی نمیزند واقعا این حرکت را به شرکت نفت ملی ایران تسلیت میگوئیم برای داشتنی همچین وزیری تاسف میخوریم باشد که همه همانند شما برای خدا و خلق خدا کار کنند. در پناه مولایم علی ع
زهرا
هر کسی در نزد خدا و بندگان خدا محبوب نمیشود.محبوبیت و شجاعت و بزرگی و مردانگی نصیب هر کسی نمیشود.همین کافیست که خاطراتت.اسمت،بزرگی و محبوبیتت در قلب ما نقش بسته است همین کافی است.بگذار آدمهای کوته فکر و پست فکر کنند که با رفتن شما همه چیز درست میشود و عقده درونشان خالی میشود !!دیر یا زود به اشتباهشان پی میبرند و دستشان مثل همیشه رو میشود.برایتان آرزوی سرافرازی و موفقیت همیشگی از خداوند بزرگ خواستارم و مطمئن هستیم حق به حقدار میرسد .
لر بختیاری
سلام

کسی که حاضر شد مدیریت یک شرکت موفق و بین الملی را که خودش به آن هویت بخشید و آن را به اسم و رسم رساند رارها کند اما مبارزه با وطن فروشان و خائنان را رها نکند و خوب میدانست که در این راه کنار گذاشتن او از مدیریت بخشی از تلاش آن وطن فروشان خواهد بود.مطمئنا مبارزات آقای مهندس خادمی به همینجا ختم نخواهد شد ودر روزی که زیاد دور نیست شاخ این خائنان را خواهد شکاند و چهره واقعی آنان را عیان خواهد کرد و دوباره نشان خواهد داد که وطن پرستانی چون مصدق هنوز زنده اند.

زنده باد مهندس خادمی
نرگس
جناب آقاي خادمي همه ميدانند چرا و به چه دليل كنار گذاشته شديد.چون دست يك عده را رو كرديد و كل مردم ايران ميدانند و همه شما را به خوشنامي و مردانگي و مديري دلسوز و محبوب ولي وزير را به قرارداد كرسنت ميشناسند.و سرت را بالا نگه دار كه خداوند با توست
پوریا
سلام جناب مهندس خادمی من افتخار داشتم ۸سال هر چند نیروی کوچک بودم و کاری بزرگ از دستانم بر نمی امد اما همواره تمام تلاشم این بود که خدمت به میهنم و شرکت حفاری شمال بوده ما همیشه قدر دان زحمات شما از آن زمان که شرکت با ساختمانی کوچک شروع کرد تا به امروز که شرکتی بین المللی و قدر شده در خدمت شما بوده ایم از این به بعد نیز حرف شما چراغ راهمان خواهد بود.
ارزویم بوسه بر دستان صادقت و راستینت است.
پوریا
محمد
خدا حافظ دلاور
كميل
جناب آقای مهندس خادمي
اميركبير ايران
با ســــــــــــــلام
اندیشـــــــــه و تلاش خدمتگــــــــــزاران صدیق عمـــــــــران و آبادانــــی ایران هیچ گاه از یاد نخواهد رفت. خــــــــــــــــــداونــــد متعــال برایتــــــــــــان ســـــــلامتی، بهــروزی و توفیـــــــق استمـــــــــرار خدمتگذاری را مسئلــــــــت دارم
جناب آقای مهندس مرد بودن را شما به رخ دیگران میکشید و مردی را زنده نگه می دارید خدا حفظتان کند
ناشناس
دولت روحانی بیخودی کسی رو برکنار نمیکنه .کاش کمی صداقت داشتید و به همکارانتون میگفتید که علت عزل شما چی بود.شما بازمانده دولت احمدی نژاد بودید و متاسفانه لفاظی هم جزئی از فرهنگ مدیران احمدی نژاد و شماست.چرا بی پرده نمیگید که اختلاس کردید؟
حامی سالار
برو بابا اختلاس از کجا اوردی ...هه هه اختلاس..این وصله ها به آقای هدایت الله خادمی نمیچسب فهمیدی؟؟برای امثال شما جای تاسف که همچین مرد اسطوره ای بدنام میکنید..تنها دلیل برکناری آقای خادمی وزیر نفت زنگنه که چشم ندار بالاتر از خودش ببین
یوسف محمودی
باعرض سلام خدمت برادر بزرگوا 'مهندس جان شما کسی هستی که هم علم ودانش صنعت را درا میباشی و هم شخصی که در یکی از خانوادههای بزرگ ومتشخص ایذه بزرگ شده ای که خود گواه بزرگی وصداقت شما میباشد امیدوارم همیشه افتخارات در خور بزرگی شما برای مردم شهر خود کسب بنماید وهمیشه به فکر برادران خود باشی تا به شما بزرگوا به بزرگی یاد شود !به امید کرسی مجلس موفقیتی دیگر بر افتخارات خود بفزایی به کوری چشم حسودان انشاالله !موفق باشی
اسماعیلی
کارهای بزرگ تنها از مردان بزرگ ساخته است به پاس خدمات بی منتت برایت از خداوند سربلندی ارزو میکنیم
داود
من شناختی از جناب مهندس ندارم ولی همیشه آدمهای بزرگ تاریخ را می سازند
فاطمه و محمد اورکی
ای پسر سرکش منگشت پیر کوه ندیدم به شکیبایی ات

دست باز میکند پنجره های بسته را هم تو سلام میکنی رهگذران خسته را پنجره بی قرار تو کوچه در انتظار تو تا که کند نثارتو لاله ی دسته دسته را.
تقدیم به سردار اشتغال مهندس هدایت اله خادمی
ذهده خادميان ذاده
ان شاالله نتيجه انتخابات به نفع مهندسه و فتنه ي دشمنان مهندس خادمي به خودشون بر مي گرده
مهرداد
درود بر مهندس خادمی با غیرت
ناشناس
مهندس به همه ثابت کن دهن حسودا رو به خاک بمالون با کارات
ابوالفضل
فقط میتونم بگم مرده واقعی و یک مدیر واقعی هستین.
اقابابایی
من از نزدیک مهنس خادمی رو ملاقات کردم.ایشون بسیار ادم با متانت و خاکی هستم.بنده خودم انسانهای زیادی سراغ دارم که با سمت کوچکی که دارند کسی را بالاتر از خود نمیدانند.مهنس اهل خوزستان است و من چهارمحال وبختیاری.اینو گفتم که انسانهایی که ذهن کوچک دارند نگویند تمامی کسانی که از خوبیش میگویند همشهری مهندس هستند.جناب خادمی با توکل به خدا و پشتکاری که ازتون سراغ دارم مطمئن هستم در هر جای ایران عزیز باشید موفق و سربلند خواهید بود.دوستدار شما فرید
معرفت جاودانه
درودبرمهندس خادمی
کی شمس
باسلام
خدمت مهندس هدیت الله خادمی از دیار بختیاری ایذه ان شاءالله ازخداوند منان برا شمااستعانت را خواستارم که درتمام کارهایتان در این چهارسال که در راه خدمت به مردم ایذه به مجلس راه پیدا کرده اید موفق وسربلند پیروز باشید...مردان بزرگ هستند که تاریخ را می سازند..وبرگی ازتاریخ را رقم می زنند..
شاهین
آ فرین برشما ومرگ بردشمنانت.
حسین
با سلام مهندس خادمی مرد دلسوز زحمت کشی هست موافق باشی خادمی