۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۹۸۲۰۱
اختصاصی "نفت ما"؛

بستگان و رفقای "کاردر" در مجتمع تفریحی "محمود آباد" چه می کنند؟!

مجتمع تفریحی محمود آباد که برای کارکنان زحمتکش وزارت نفت اعم از کسانیکه چرخ تولید را در دمای بالای ۵۰ درجه، میچرخانند احداث شده،این روزها تبدیل به محلی برای استفاده رفقا، بستگان و وابستگان مدیران وزارت نفت شده است!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، مجتمع تفریحی محمود آباد که برای کارکنان زحمتکش وزارت نفت اعم از کسانیکه چرخ تولید را در دمای بالای ۵۰ درجه، میچرخانند احداث شده،این روزها تبدیل به محلی برای استفاده رفقا، بستگان و وابستگان مدیران وزارت نفت شده است! 
مجموعه محمود آباد که که این روزها جزو پرمتقاضی ترین مکان های مورد استفاده کارکنان وزارت نفت است و ممکن است در طول خدمت هر کارمند فقط یک یا دوبار آنهم براساس قرعه کشی نوبت به استفاده کارکنان صنعت نفت میرسد گویا برای برخی مدیران وزارت نفت از جمله "مدیرعامل شرکت ملی نفت" به اقامت دایمی رفقا و بستگان وی تبدیل شده و خانواده های شرکت های تابع وزارت نفت باید سالها منتظر بمانند تا بتوانند از این مجموعه استفاده نمایند!

"نفت ما" بر اساس رسالت مطبوعاتی خود و جلوگیری از تضییع حقوق کارکنان زحمتکش صنعت نفت اخطار می نماید در صورت ادامه روند فعلی در استفاده غیر نفتی ها از مجموعه محمود آباد اسامی که فعلا به امانت در اختیار این رسانه قرار داده شده است را منتشر خواهد کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کمالی
کاسبی زشتی راه انداختید.
کاردر را شماها گنده اش کردید.
عشق و حال