۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۵
کد مطلب : ۱۵۸۰

اقدام عجیب و غریب یک خبرگزاری در پوشش خبر توافق نفتی

یک خبرگزاری در یک اقدام عجیب و غریب بازدید رییس پارلمان اندونزی به پژوهشگاه صنعت نفت که در هفته گذشته انجام شده بود را به بعد از توافق هسته ای نسبت داد!
به گزارش نفت ما ،به نقل از اویل نیوز، مرزوق علی رییس پارلمان اندونزی به دعوت لاریجانی هفته گذشته به ایران آمد و از پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کرده بود.
در این دیدار مرزوق علی از برنامه احیای چاه های مرده نفتی که در پژوهشگاه صنعت نفت در حال مطالعه و پژوهش است استقبال کرد و رضایت خود را جهت استفاده از تجربیات پژوهشگاه اعلام کرد.
با این حال خبرگزاری مهر که در خلاف واقع گزارش کردن رخدادهای نفتی دارای تجربه است، این اتفاق را به امروز ( 24 ساعت پس از توافق هسته ای ژنو) نسبت داد و با آب و تاب این دیدار را گزارش کرد.
این خبرگزاری اینگونه نوشت:

 با گذشت بیش از 24 ساعت از توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 در ژنو، اولین توافق نفتی ایران با اندونزی به منظور صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت نفت حاصل شد.

از این رو در نشست مشترکی بین مرزوق علی رئیس پارلمان اندونزی و حمیدرضا کاتوزیان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت دو طرف به منظور صادرات خدمات فنی و مهندسی صنایع نفت و چاه‌های نفتی به توافق های اولیه دست یافتند.
در این نشست مشترک مرزوق علی رئیس پارلمان اندونزی خواستار مشارکت، همکاری مشترک و ایفای نقش پژوهشگاه صنعت نفت ایران برای احیا چاه‌های مرده و برگرداندن آنها به چرخه نفت تولید شده است.

این درحالی است که توافق همکاری به این سادگی ها میسر نبوده و مسیر خاص حقوقی و قراردادی لازم است.

به این خبرگزاری توصیه میکنیم همانگونه که رعایت اخلاق و امانت را بر ذیل همه اخبار خود درج میکنند در بیان واقعیات، دقیقتر عمل کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی