۳۳
۲۳
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۱۶۵۱۵۳

پشت پرده میلیاردها دلار قرارداد شرکت فالکن در ایران چیست؟

جای سوال دارد که چگونه یک شرکت بدون ارائه تضامین بانکی و هیچ گونه زیرساخت داخلی، در مناقصات بزرگ و مهم جمهوری اسلامی ایران حضور یافته و با جوسازی، ایجاد تشنج و روش های غیررقابتی سعی بر پیروزی دارد.
پشت پرده میلیاردها دلار قرارداد شرکت فالکن در ایران چیست؟
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،اگر از اهالی صنعت نفت و پتروشیمی باشید، قطعا این اسم به گوش شما غریبه نیست؛ فالکون، شرکتی مرموز که تا امروز به پشت پرده آن پرداخته نشده است.
شاید جالب باشد اگر بدانید شرکتی ثبت شده در منطقه آزاد فجیره امارات، با یک مدیرعامل ژاپنی در تمامی مناقصات تجهیزات حساس و استراتژیک صنعت نفت کشور حضور دارد.
تطمیع و تهدید مدیران و رقبا، مهندسی مناقصات، دستکاری اسناد فنی و … گوشه ای از اقدامات این شرکت است که اسناد آن در اختیار نفت ما قرار گرفته است.
جای سوال دارد که چگونه یک شرکت بدون ارائه
تضامین بانکی و هیچ گونه زیرساخت داخلی، در مناقصات بزرگ و مهم جمهوری اسلامی ایران حضور یافته و با جوسازی، ایجاد تشنج و روش های غیررقابتی سعی بر پیروزی دارد.
مطابق اسنادی که در اختیار ما قرار دارد و به نهادهای ذیصلاح ارائه خواهد شد، این شرکت با توسل به ابزار غیرقانونی و اعمال فشار به کارفرما، مناقصه گذار و رقبا پس از مشخص شدن برندگان مناقصات کار را از دست آنان خارج کرده و غصب می نماید، سپس با افزودن میلیون ها دلار تعدیل بی اساس به قراردادها، تمامی مبالغ را به صورت ارزی در خارج از کشور دریافت نموده و این مبالغ هنگفت که از خزانه ملت شریف ایران خارج شده در ایتالیا، اسپانیا و … صرف سرمایه گذاری های مشترک با برخی سرمایه داران اجنبی می شود.
سوزاندن و لو دادن مسیرهای دور زدن تحریم های ظالمانه کشور و ترساندن شرکت های خارجی از کار کردن غیر مستقیم با جمهوری اسلامی ایران بخشی دیگر از اقدامات این شرکت علیه منافع ملی می باشد.
مدارک و مستندات بسیاری نزد نفت ما موجود است که در صورت لزوم منتشر خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


عدالت طلب
با سپاس از رسانه مستقل و جسور نفت ما که نشان داده خریدنی نیست.
مالک پشت پرده این شرکت اقای ج.ک هست که برخی مدیران مساله دار مثل اقای ج….از رفقای گرمابه و گلستانش هستند و انها را با جت شخصی در اروپا میچرخاند
رضا ستوده
مطالبی که نوشته اید دروغ نیست ولی واقعا گمان می کنید نوشته ها موثرتر از یورو و دلار است!؟
اگر اینطور است کلمات کلیدی فیمکو، پی اچ ام و امثال آنرا هم در کنار این نام جستجو کنید.
آگاه
دست روی جای حساسی گذاشته اید
خدا پشت و پناهتون باشه
فالکون بخشی از ماجراست و این ها افراد معلوم الحالی هستند که در هم تنیده شده اند و ریشه کن کردنشون کار آسونی نیست اما غیر ممکن هم نیست
بالاخره افراد صالحی هم در نهادهای امنیتی هستند تا ریشه اینهارا بزنند
پشت پرده یک مشت دزد دریده که برایشان بیت المال پشم هم نیست
امان از دست دزدان بیت المال
افروز مقیمی زاده
قضیه چیه؟
ظاهرا بیشتر از همین کلی گویا ندارید؟
مثل این انشاها میمونه که یه چاخانی داره و هردفعه اسم یکی رو میزارن اونجا.
دلت خوشه مثلا اطلاعات منتشر کردی نابغه؟!
گمانم اینه اینم از اون سهم خواهی هاست که زیاد میگید. و چند روز دیگه ادامه نخواهد داشت.
Dozdshenas
آقای ک برای نوشتن این نظرات چقدر به شما پول داده است؟ یا از FALCON کمیسیون دریافت می کنید؟
Afrooze
آقای ک برای نوشتن این نظرات چقدر به شما پول داده است؟ یا از FALCON کمیسیون دریافت می کنید؟
JALIL SOBHANI
ADDRESS OF FALCON is in SHARJAH
Registered Address: SAIF Desk O1-04-024/B,
P.O.Box: 8670,
Sharjah, UAE
علیه شرکت های رانتی خوب مطلب میزنید اینو قبلا درباره سکاف و مارون ثابت کردید
خدا پشت و پناهتون باشه
حسن
ممنونیم از شما به یکی از مساله دارترین شرکت‌ها اشاره کردید. ادامه اش دیگه وظیفه نهادهای امنیتی هست که پیگیری کنن این شرکت با چه کسانی دست در یک کاسه دارد.و چه کسانی رو به تور اروپا می برد. بررسی کنید چطور یک شرکت بی نام و نشان به نام JCL رو در مورد توربو اکسپندر که از حساس ترین تجهیزات شرکت های پتروشیمی و پالایشگاهی است رو داره به زور به خورد شرکت‌ها میده در حالیکه شرکت داخلی هوایار در حال انتقال تکنولوژی این تجهیز می باشد.
اونجا که گفتید "سوزاندن و و لو دادن مسیر دور زدن تحریم و ترساندن شرکت های خارجی از همکاری غیر مستقیم با ایران از روش های شرکت فالکن هست"
شاهکار کردید، چون در حال حاضر چندتا پروژه کاملا با این رویه وطن فروشانه این شرکت مواجه هستن و به درد سر خوردن.
از این شرکت بعنوان یکی از مخوف ترین شرکت‌های صنعت نفت و پتروشیمی یاد می شود
نفت ما بارها نشون دادی که خریدنی نیستی
مطمئنم که با پیشنهادهای رنگی اومدن سراغتون
کوتاه نیایید و از تهدیدها نهراسید که دعای ملتی پشت سر شماست
سازمان بازرسی کجاست نهادهای امنیتی کجان
کافیه از ۴ نفر در صنعت پتروشیمی بپرسن متوجه میشن که فالکون در صنعت نفت و پتروشیمی این کشور چه کرده
علی س
بسیاری از افرادی که سابقه فساد اقتصادی دارند و در پرونده طبری و بازرگانی پتروشیمی نقش داشتند با این شرکت بده بستان دارند
کافیه فقط کمی بازخواست شوند
کافیه موضوع پتروشیمی دهلران را بررسی کنید
به افراد و نتایج جالبی میرسید
اقای…. و اقای … شرکت ….
همه با هم هستند
Jalili
از اقدامات شجاعانه شما برای معرفی این خرابکاری و جاسوسی صنعتی تشکر می کنیم
shahram
ممنون از اطلاع رسانی شما در مورد FALCON و آقای ایشی و JAK. اما یک کلاهبرداری و فساد بزرگتر به نام شنفاری وجود دارد. تا امروز هیچ کس نمی تواند بفهمد که سهامداران واقعی چه کسانی هستند؟ 2 سال بعد از تحویل تجهیزاتی که استاندارد نیستند و به پتروشیمی ها آسیب می رسانند، ناپدید می شوند و دوباره همه روزنامه ها می نویسند جاسوسی صنعتی ..... چه کسانی و کدام باند از این شرکت های ناشناس و شرکت های مشکوک محافظت می کنند؟
alagha
واقعاً جای تعجب است که علیرغم اینکه وب سایت شما این همه اطلاعات و مدارک در مورد کلاهبرداری و فساد فالکون یا کارگزاران مشابه (SHANFARRI) را دارد که خود را تامین کننده مالی یا تامین کننده تجهیزات می نامند که در تحریم هستند، اما هیچ یک از مسئولین امنیتی و نظارتی اطلاعی ندارند و حتی اهمیتی هم نمی دهند؟! فساد یک موضوع است اما جاسوسی صنعتی و تخریب صنایع نفت و گاز و پتروشیمی .....؟
آشنا
متاسفانه این شرکت ها همگی مثل کناف در هم پیچیده و همه آنها را تعداد محدودی از افراد وی چرخانند
باید در برابر بی مسئولیتی و بی کفایتی و تجهیزات بی کیفیتی را که با چند برابر قیمت به پتروشیمی ها می اندازند تا سرحد توان مقاومت کرد
لطفا تشریف ببرید مناقصات پالایشگاه اصفهان و پتروشیمی کنگان و پتروشیمی الای مهستان پتروشیمی دهلران را چک کنید ، عمق مطلب تو این پروژه ها به عینه رویت خواهد شد.

کلا اسم صندوق بازنشستگی رو باید گذاشت قلک اقا جواد.
متدین
فقط بفرمایید یه مورد رو نهادهای امنیتی به طور جدی ورود کنن:
یکی دو هفته پیش آقای م. م مدیرعامل شرکتی که MC طرحهای هلدینگ خلیج فارس رو به عهده دارد به هزینه شرکت فالکن به اروپا گردی رفت. چه اتفاقی در این سفر افتاده که ایشان بعد از برگشت تمام هم و غم خود را در این گذاشته که تو طرح فعال هلدینگ در زمینه اتیلن، تجهیز حساس توربو اکسپندر خود را از شرکت گمنام JCL به نمایندگی فالکن بخرن.
جلیل سعیدی
چرا به اصطلاح اسناد محرمانه فالکون را منتشر نمی کنید؟ چرا فقط به FALCON و آقای K حمله می کنید؟ آقای ک خیلی آدم خوبیه و از 300 درصد سود مدرسه میسازه. چرا به شنفری یا کلاهبردار اشاره نمی کنید؟ چه کسی پشت این شرکت مشکوک است؟ چگونه ممکن است تحت این تحریم، از اروپا تامین مالی ارائه کند؟ جاسوسی صنعتی؟