۳
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۴۶۰۵۱
مدیرعامل نفت سپاهان در گفتگوی تصویری با نفت ما خبر داد:

توافق نهایی برای دریافت مطالبات از شرکت ملی نفت/ توزیع مویرگی روغن برای کاهش ریسک تقلب

نیکوهمت، از توافقات نهایی برای دریافت مطالبات از شرکت ملی نفت ایران خبر داد.
فایل ویدیو
نیکوهمت، از توافقات نهایی برای دریافت مطالبات از شرکت ملی نفت ایران خبر داد.
نیکو همت، مدیرعامل نفت سپاهان در گفتگو با نفت ما با بیان اینکه نفت سپاهان سالانه ۷۱۰ هزار تن انواع روغن و پارافین با هدف رفع نیاز داخلی و ارزآوری صادراتی، تولید می کند گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی، با سه پروژه FRW, HTT, TDAE به دنبال افزایش و کیفیت تولیدات هستیم.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت خوراک، شکافی بین روغن توزیع داخل و روغن صادراتی بوجود آمده و عده ای سودجو با ادعای تامین نیاز داخل، محصول درخواست می کنند که به دست مصرف کننده نهایی نمی رسد و روغن دست دو و تبدیل شده را با برندینگ ما توزیع می کنند.
وی به مطالبات نفت سپاهان از شرکت ملی نفت اشاره کرد و گفت: در خصوص مطالبات سهامداران بازنشسته نفت سپاهان از شرکت ملی نفت به توافقات عمده ای رسیده ایم.
نیکو همت در خصوص برند مگلوب نیز گفت: در برند تولیدی مگلوب از لایسنسور خارجی همچون بنز و بی ام و، گواهینامه تایید استاندارد محصول دریافت کرده ایم.
مدیرعامل نفت سپاهان در پایان گفت: برای فروش روغنهای صنعتی، شرکت نفت سپاهان با مشتریان صنعتی مذاکره می کند و برای روغنهای ویژه برای کاهش ریسک تقلب، از شبکه فروش مویرگی استفاده می کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی