۹
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۱۵۲۹۸۰
در گفت و گوی تصویری نفت ما با مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت مطرح شد ؛

آمادگی صنایع تجهیزات نفت برای داخلی سازی تمامی تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت و پتروشیمی+فیلم

مهدی قدیری
وفایی گفت: میتوانیم همه تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی تولید کنیم که هم از نظر کیفیت و هم به لحاظ قیمت توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارد و شانه به شانه با رقبای خارجی در حرکت هستیم و میتوانیم کشور را از این محصولات بی نیاز کنیم.
فایل ویدیو
حسن وفایی مدیرعامل صنایع تجهیزات نفت در حاشیه چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل جزیره کیش در گفت و گو با نفت ما با اشاره به توانمندی شرکت صنایع تجهیزات نفت در ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت و پتروشیمی افزود: خوشبختانه در سالی که گذشت توانستیم قراردادهای خوبی را منعقد کنیم و به سود مورد انتظار دست پیدا کنیم ،همچنین توانستیم برای سال آینده نیز قراردادهایی را منعقد کنیم .
وی به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تولید ، دانش بنیان و کارآفرینی اشاره کرد و گفت :ما توانستیم در این سه بعد فعالیت های گسترده ای را انجام دهیم و چهار شرکت زیر مجموعه ما دانش بنیان هستندو بر همین اساس توانستیم بیش از ۵۰ محصول دانش بنیان را تولید کنیم.
وفایی گفت: نمایشگاهی را به مناسبت دهه فجر و با رونمایی از ۴۴ محصول دانش بنیان برپا کردیم .
 مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت با اشاره به اینکه این شرکت توانایی و آمادگی تامین و‌تولید همه تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت ، گاز وپتروشیمی را دارد افزود: میتوانیم همه تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی تولید کنیم که هم از نظر کیفیت و هم به لحاظ قیمت توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارد و شانه به شانه با رقبای خارجی در حرکت هستیم و میتوانیم کشور را از این محصولات بی نیاز کنیم.
وی در پایان به نوسانات قیمت ارز اشاره کرد و گفت : نوسانات قیمت ارز باعث شده نوسانات شدیدی در تهیه مواد اولیه ایجاد شودو در بعضی مواقع به دلیل این نوسانات قیمت تهیه مواد اولیه از قیمت قرارداد بسته شده بیشتر می شود و تولید کنندگان با چالش جدی مواجه می شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سلام اقا وفا يك دونه هست ولا غير
اقاي وفايي از مديران مجرب . توانمند . پاكدست و از ايثارگران هست و واقعا جاي اينگونه مديران در دولت كم هست و كاش تعداشون زياد بود ايشون اين شركت را متحول كردند
اگر قرار بود از مدیران لایق در دولت استفاده بشه که الان وضعیت کشور اینطور نبود
یک مشت خود فروخته و جاسوس زمام کار را در دست گرفتند
مثلا قرار بود این دولت مردمی باشه
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی