۸
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۱۵۲۹۹۰
 مدیرعامل نفت ایرانول در گفتگو با نفت ما خبر داد:

ایران از واردات روغن حرارتی بی نیاز شد+فیلم

تولید روغن حرارتی با سطح کیفی مطابق با استانداردهای جهانی در ایرانول
مدیر عامل شرکت نفت ایرانول بیان کرد:  علیرغم تمام چالش‌ها و مشکلات موجود در صنعت روانکار با تلاش و ایجاد هم افزایی و انگیزش همکاران ما در ایرانول توانستند این ۳ محصول جدید را فرموله و طراحی کنند.
فایل ویدیو
  با تولید روغن حرارتی مورد نیاز صنایع از جمله صنعت پتروشیمی، هزینه تامین این روغن برای پتروشیمی ها ارزان خواهد شد.
محمد حسینی، مدیرعامل نفت ایرانول در گفتگو با نفت ما از رونمایی از سه محصول جدید در این شرکت خبر داد و گفت: دو محصول این شرکت روغن گیربکس است و دیگری روغن موتورسیکلتهای چهار زمانه است.
وی ادامه داد: روغن گیربکس تمام سنتتیک ایرانول DCT روغن دنده اتوماتیک خودرو است که برای استفاده در خودروهای سواری با گیربکس اتوماتیک دو کلاچه DCT از نوع 6 سرعته طراحی شده که مزیت اصلی این روغن کاهش شوک تعویض دنده و سهولت تعویض دنده در فصول سرد سال است.
 روغن دنده اتوماتیک خودرو  ایرانولMULTI  محصول جدید معرفی شده بعدی است، این محصول نیز برای استفاده در خودروهای سواری با گیربکس اتوماتیک 6-5-4 سرعته طراحی شده است و دارای خاصیت ضد اصطکاک بهبود یافته است.
همچنین برای موتور سیکلتهای با حجم بالا  روغن  سوپر موتورو با سطوح کارابی JASO MA2  معرفی شد که در موتورسیکلت های سبک و سنگین چهارزمانه بنزینی فرموله شده است.
مدیر عامل شرکت نفت ایرانول بیان کرد:  علیرغم تمام چالش‌ها و مشکلات موجود در صنعت روانکار با تلاش و ایجاد هم افزایی و انگیزش همکاران ما در ایرانول توانستند این ۳ محصول جدید را فرموله و طراحی کنند و نکته مهم و اساسی  بازار بسیار خوب مصرف این محصولات است که با توجه به کاربرد این محصولات  در خودروهای جدید ساخت داخل و همچنین خودروهای وارداتی، گامی بزرگ برای ایرانول در کسب حداکثری سهم بازار را خواهد بود.
حسینی در ادامه از تولید روغن صنعتی حرارتی با فرمولاسیون منطبق بر استانداردهای روز دنیا و مشابه تولیدات برندهای معتبر جهانی خبرداد و گفت: این روغن یکی از روغنهای پر کاربرد صنایع از جمله صنعت پتروشیمی است و در تلاش هستیم‌ با برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی زمینه های لازم جهت جایگزینی محصولات وارداتی با روغن تولید داخل را فراهم اوریم و در حال حاضر در چند شرکت جاگزینی انجام شده است.
همچنین محصول دیگر مورد نیاز صنعت پتروشیمی روغن توربین است که در پتروشیمی خراسان مورد استفاده آزمایشی قرار گرفت و تاییدیه های اولیه اخذ شده است و در حال جایگزینی هستیم.
وی افزود: صرفه اقتصادی این محصولات برای کشور و صنعت پتروشیمی (با توجه به گردش بالای صنعت) شاید ناچیز باشد، اما با توجه به شرایط فعلی و لزوم جلوگیری از خروج ارز از کشور، این اقدام اثر بسیار مثبتی دارد و با توجه به اختلاف قیمت زیاد محصولات تولید شده با نمونه های وارداتی جایگزینی آنها برای مصرف کننده بسیار توجیه پذیر است.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


نفت پاسارگادی
دمتون گرم
اکبری
آفرین بر مهندس حسینی مرد با اخلاق و کاردان