۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۱۱۵۸۲۳

 هشدار پایانی شیخ الوزرا به مدیران ۴ ساله !

وزیر نفت تاکید کرده که مدیران 4 ساله‌ای که برای تغییر مقاومت می‌کنند به هیات‌های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می‌شوند و در صورت ادامه مقاومت بر سر جابه جایی در مرحله دوم حقوق مدیران 4 ساله قطع خواهد شد.
بیژن زنگنه
بیژن زنگنه
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  بیژن زنگنه وزیر نفت با اولتیماتومی شدیداللحن و جدید به مدیران عامل و مسئولان ارشد صنعت نفت خواستار تسریع در جابه جایی مدیران با بیش از چهار سال سابقه اجرایی شده است.

بر این اساس، وزیر نفت تاکید کرده که مدیران 4 ساله‌ای که برای تغییر مقاومت می‌کنند به هیات‌های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می‌شوند و در صورت ادامه مقاومت بر سر جابه جایی در مرحله دوم حقوق مدیران 4 ساله قطع خواهد شد.

به دنبال بخشنامه ای که مردادماه پارسال ابلاغ شد، مقرر شده بود مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت‌های تابعه، معاونان و مدیران ارشد شرکت‎ها (منظور همه سمت‌هایی است که خط گزارش‌دهی آنها طبق نمودار سازمانی مستقیم به مدیرعامل شرکت است.) که تاریخ انتصاب‌شان تا یکم آبان‌ماه ۱۳۹۳ بوده تا تاریخ یکم آبان‌ماه ۱۳۹۷ به سمت‌های متناسب دیگری منصوب و جایگزینان ایشان حسب مورد، تا آن تاریخ تعیین و مشغول به کار شوند و پس از آن نیز نظارت کنند که مدت تصدی یک سمت توسط یک فرد از ۴ سال فراتر نرود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی