۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
کد مطلب : ۱۲۰۸۰۳

وزارت نفت در کاهش ساعات اداری، تابع قانون است

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، اظهار داشت: عدم کاهش ساعات اداری همکاران در شرکت‌های تابعه وزارت نفت مستقر در تهران، به دلیل عدم اعلام و دریافت بخشنامه یا دستورالعملی از سوی دولت است، در حالی که وزیر نفت، اینجانب و سایر مدیران این وزارتخانه، با درک کامل شرایط روحی و جسمی همکاران، تلاش همه‌جانبه‌ای را به منظور بهبود وضعیت فعلی، در دستور کار خود داریم.
مینو
مینو
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص عدم کاهش ساعات اداری ستاد و شرکت‌های تابعه صنعت نفت مستقر در تهران، اظهار داشت: هرگونه تغییر و کاهش ساعات اداری وزارتخانه‌ها و بخش‌های زیر مجموعه دولت، منوط به صدور بخشنامه یا دستور‌العملی از سوی دولت است و شرکت‌های تابعه وزارت نفت در غیر این صورت، قانوناً مجوز تغییر یا تقلیل ساعات اداری خود را ندارند.

وی  با تاکید بر لزوم هماهنگی کامل وزارتخانه‌ها با مصوبات دولت، افزود: عدم کاهش ساعات اداری همکاران در شرکت‌های تابعه وزارت نفت مستقر در تهران، به دلیل عدم اعلام و دریافت بخشنامه یا دستورالعملی از سوی دولت است، در حالی که وزیر نفت، اینجانب و سایر مدیران این وزارتخانه، با درک کامل شرایط روحی و جسمی همکاران، تلاش همه‌جانبه‌ای را به منظور بهبود وضعیت فعلی، در دستور کار خود داریم.

دکتر مینو تاکید کرد با دریافت هرگونه بخشنامه یا دستورالعملی از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران در این زمینه، مراتب بلافاصله به تمامی همکاران اعلام می‌شود.

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، در پایان با اشاره به عزم تمامی دستگاه‌ها جهت کاهش دامنه شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم از علم، تجربه و راهکارهای متخصصان داخلی و سازمان بهداشت جهانی در این شرایط بهره‌گیری کنیم. سلامت کارکنان خدوم صنعت نفت، براي ما در اولويت است و در شرايط كنوني به دنبال ارائه خدمات مرتبط با حفظ بهداشت محیط کار هستیم، اما زمانی می‌توانیم کاهش ساعات اداری در تهران را لازم‌الاجرا بدانیم که از سوی دولت به وزارتخانه‌ها تکلیف شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ماده ده را هم به دلیل دستور "دولت" اجرا نکردید؟! سن بازنشستگی کارمندان نفت را هم به دلیل دستور "دولت" بردید تا 65 سالگی؟! .... ای تو روح دروغگو