۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۱۲۳۹۸۶

هشدار به سرمایه‌گذار پتروشیمی ابن سینا

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه امکانات مورد نیاز پتروشیمی ابن سینا فراهم شده است، گفت: به سرمایه‌گذار پتروشیمی ابن سینا یادآور شدیم اگر عملیات اجرایی را آغاز نکند سرمایه گذار جدیدی را انتخاب می‌کنیم.
پتروشیمی ابن سینا
پتروشیمی ابن سینا
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   ظاهر پورمجاهد  با اشاره به اینکه پتروشیمی ابن سینا زمان زیادی برده است، اظهار کرد: مدیریت استان به شدت و با تلاش مضاعفی به دنبال تعیین تکلیف پتروشیمی ابن سیناست.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران پتروشیمی ابن سینا در بحث میزان مصرف آب بحث دارند، افزود: سرمایه‌گذاران پتروشیمی ابن سینا می‌خواهند کل سهمیه آب را دریافت کنند که بخش عمده‌ای از آب این پتروشیمی تأمین شده و قرار است با توجه به شرایط و منابع آب استان با یک برنامه زمان بندی تخصیص داده شود.
پورمجاهد در ادامه با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه نیز ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پتروشیمی در نیمه نخست امسال به صورت آزمایشی به بهره برداری خواهد رسید.
معاون امور اقتصادی استاندار همدان درباره پروژه عصر طلایی هگمتانه نیز یادآور شد: فاز یک این پروژه  درحال انجام است و صاحبان سرمایه  اعلام کردند در نیمه نخست سال افتتاح خواهد شد.
پورمجاهد با تأکید بر اینکه بخش عمده‌ای از پروژه عصر طلایی هگمتانه تعیین تکلیف شده است، بیان کرد: فاز دوم پروژه عصر طلایی هگمتانه با شهرداری مشکلاتی داشتند که البته تاحدودی حل و فصل شده و در حال اخذ پروانه های ساختمانی هستند.
وی درباره پروژه پرشین یاقوت نیز خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار جدید این پروژه را خریداری کرده و تصمیماتی در جلسات استانداری گرفته شده که بخشی به تملک، سیستم بانکی و سرمایه‌گذار مرتبط است که میراث فرهنگی به دنبال اجرای مفاد مصوبات جلسه است.
پورمجاهد با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه پرشین یاقوت گفت: پروژه پرشین یاقوت پروژه پیچیده‌ای است که سرمایه‌گذاران آن چندین بار عوض شده است. در حال حاضر در حال فعالیت هستند اما تا زمانی که همکاری مشترکی بین سرمایه گذاران و دستگاه‌های ایجاد نشود نمی‌توان زمان اتمام این پروژه را اعلام کرد.

منبع: ایسنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی