۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۱۳۱۸۹۱

پالایش نفت بندرعباس به ایتام هرمزگان کمک کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: شرکت پالایش نفت بندرعباس از ابتدای سالجاری تاکنون هفت میلیارد ریال به ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش این نهاد کمک کرده است.
پالایش نفت بندرعباس به ایتام هرمزگان کمک کرد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   علی الهیاری  افزود: شرکت نفت بندرعباس حمایت یکهزار ایتام و فرزندان محسنین هرمزگان را برعهده دارد که کمک‌های نقدی خود را به صورت سالانه به حساب آن‌ها واریز می‌کند.
وی بیان داشت: این اقدام خیرخواهانه شرکت نفت در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی و اجرای طرح پویش ایران مهربان، انجام شده است.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: در ۶ ‌ماهه دوم سالجاری، بنگاه‌های اقتصادی استان گام‌های بلندی در جهت حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در قالب پویش ایران مهربان برداشته‌اند.
وی اظهارامیدواری کرد: با تداوم حمایت‌ها و مشارکت‌های این بنگاه‌ها، مشکلات اساسی خانواده‌های ایتام و نیازمندان هرمزگان برطرف شود.
الهیاری ابرازداشت: مردم نیکوکار و نوع‌دوست می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و پیوستن به پویش ایران مهربان حمایت از یک یا چند فرزند ایتام و محسنین را عهده‌دار شوند.
 هم‌اکنون در استان هرمزگان هشت هزار و ۷۵۰ یتیم و۶ هزار و ۵۰۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند

منبع: ایرنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی