۴
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۱۳۲۶۳۶
اختصاصی " نفت ما "؛

تجمع پرسنل قرارداد موقت در عسلویه 

  صبح امروز (۱۳ بهمن ماه) کارمندان مدت‌موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه به دلیل اجرا نشدن بخشنامه‌های وزارت نفت و پایین بودن سطح حقوق در محل مرکز همایش‌های خلیج فارس این سازمان دست از کار کشیده و تجمع صنفی برگزار کردند.  
تجمع پرسنل قرارداد موقت در عسلویه 
 یکی از این کارگران به خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    گفت: در حالی کارمندان (کارگران) قرارداد موقت عسلویه سالها با وعده بهبود حقوق و دستمزد و اجرای بخشنامه‌های بهبود معیشت در منطقه مشغول به کارند که بیشتر دستگاه‌های اجرایی این کارکنان را تبدیل وضعیت کرده‌ و قرارداد ما تبدیل وضعیت نمی‌شود.  
وی افزود: از سال 1393 تاکنون نه تنها حقوق و دستمزد این کارکنان تغییری نکرده بلکه عیدی ما کارمندی محاسبه شده و از پرداخت دیگر مؤلفه‌‌های رفاهی هم خبری نیست.  
در این تجمع صنفی پلاکاردهایی که مطالبات این کارگران بر روی آن نوشته شده است به چشم می‌خورد که اخص آنها عبارتند از: «حذف مدت موقت و تبدیل وضعیت و همسان‌سازی حقوق (‌مطابق تبصره ۳ ماده ۲۹ برنامه ششم)، پرداخت آیتم‌های کارمندان وزارت نفت (مطابق ابلاغیه وزیر نفت) و اجرای بند سیاست‌های کلی نظام اداری‌، ابلاغیه مقام معظم رهبری».  
معترضان که کمتر از ۳۰ نفر بودند بعد از ساعتی به تجمع خود پایان دادند.





ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کارگرمند قرارداد موقت عسلویه
مرد مومن اینا حداقل ۱۵۰ نفر هستند توی همین عکسی که گذاشتی بشمار تا تعداد بیاد دستت. یا نمیدونید ۳۰ چند تا هست یا نمیدونید نفر یعنی چی؟؟!!!!!
کارگرمند قرارداد موقت از عسلویه
لطفا این را هم منتشر کنید
اعلام برائت کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از رسانه های معاند و ضد انقلاب

در پی گردهم آیی کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه در راستای مطالبات صنفی، مطابق معمول رسانه‌های فرصت‌طلب معاند و ضد انقلاب سعی در سوء استفاده نموده‌اند و با وارونه نشان دادن این درخواست مسالمت آمیز، به دنبال بهره برداری از اهداف شوم و پلید خود هستند.

ما کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه ضمن اعلام برائت و محکوم نمودن این اقدام رسانه های معاند تاکید مینماییم، هیچ گاه چنین رسانه‌هایی ، چه رسانه های مجازی و چه مکتوب شان ذره ای به نفع کشور ما حرف نزده و نخواهند زد، بلکه بدنبال موج‌سواری برای استفاده از این فرصت ها بوده و هستند.

ما جهادگران اقتصادی در پارس جنوبی معتقدیم همه باید در پی وحدت واقعی و حقیقی باشیم و هدف اصلی همه ما، حفظ و خدمت به این نظام است .
در این زمینه از مسئولان وزارت نفت استدعا داریم با تدبیری مدبرانه، مشکلات کارکنان مدت موقت وزارت نفت که سالها در وضعیت نامعلوم بین کارگری و کارمندی قرار دارند را برطرف نمایند.

در پایان یادآوری میگردد مطالباتمان را از طریق قانونی تا زمان رسیدن به نتیجه دنبال خواهیم نمود.