۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۱۳۶۷۹۴

پتروشیمی نهاوند به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود

استاندار همدان از آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی نهاوند خبرداد و گفت: پتروشیمی شهرستان نهاوند به‌زودی کلنگ‌زنی خواهد شد و پروژه دولومیت نهاوند تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید.
پتروشیمی نهاوند به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سید سعید شاهرخی با حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان نهاوند، اظهار کرد: سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان را با توجه به ظرفیت‌های منطقه‌ای و شهرستانی تدوین و تنظیم کردیم و  اقدامات بی‌بدیلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته، که تا پیش از آن سابقه ندارند.
شاهرخی با بیان اینکه طی هشت سال گذشته سه سد احداث و عملیات اجرایی دو سد دیگر از جمله سد گرین انجام گرفته است، تصریح کرد: با توجه با طرح‌ها و پروژه‌هایی که در دست اجرا هستند باید گفت استان همدان اکنون به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.
وی ادامه داد: پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال با تلاش‌های شبانه‌روزی طی دو سال، تکمیل شد و به زودی پتروشیمی شهرستان نهاوند نیز کلنگ‌زنی خواهد شد و پروژه دولومیت نهاوند تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید همچنین مقدمات اولیه احداث کارخانه فرآوری گشنیز در نهاوند فراهم شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی