۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶
کد مطلب : ۱۴۰۹۹۳

پیش بینی سود ۸ هزار میلیاردی در پتروشیمی اروند

حسن نشان زاده مقدم مدیرعامل پتروشیمی اروند به همراه جمعی از مدیران این پتروشیمی با هادی اخلاقی فیض‌آثار مدیرعامل بانک تجارت، اعضای هیت مدیره و جمعی از مدیران این بانک در استان خوزستان و بندر ماهشهر دیدار و گفت‌وگو کردند.
پیش بینی سود ۸ هزار میلیاردی در پتروشیمی اروند
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    در این دیدار حسن نشان‌زاده مقدم مدیرعامل پتروشیمی اروند با اشاره به نقش استراتژیک پتروشیمی اروند در صنعت پتروشیمی کشور بیان داشت: به عنوان یک شرکت پیشرو در سودآوری، امیدواریم در پایان امسال با تلاش کارکنان، به بالای ۸ هزار میلیارد تومان سود خالص دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: اعتبارات اولیه شرکت پتروشیمی اروند با فاینانس بانک‌هایی همچون تجارت به انجام رسیده و ما در هیچ مقطعی در همکاری‌مان با این بانک، مشکلی نداشته‌ایم.
مدیرعامل پتروشیمی اروند اضافه کرد: امروز تقریبا صد در صد حساب‌های ما در شعبه مستقر در پتروشیمی اروند متمرکز است.
نشان‌زاده تاکید کرد: خالق تمام این خدمات، نیروی انسانی است. عامل تمرکز همکاری و ارتباط صمیمانه بین دو مجموعه در شرایط دشوار امروز، نیروی انسانی متخصص و متمایز بانک تجارت بوده است.
مدیرعامل پتروشیمی اروند خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان بانک تجارت با اعتقاد و عشق کار کرده‌اند و همین موضوع، باعث دلبستگی صنعتگران استان شده است.
همچنین هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت در این دیدار اظهار داشت: اطمینان می دهیم که با اتکا به توان همکاران حرفه‌ای و متخصصمان در استان خوزستان و شهرستان بندر ماهشهر، در پاسخ به وفاداری مشتریان متعهد و مکلف به انجام تعهدات بانک هستیم و بیش از پیش در مسیر حمایت از اسطوره‌های اقتصادی در تلاش خواهیم بود.
وی ادامه داد: اینکه بانک را در خدمت سرآمدان اقتصاد کشور قرار دهیم، مایه افتخار است و همان مسیری را که در گذشته در پیش گرفته‌ایم، بدون هیچگونه کندی و اختلال، بلکه با قدرت و سرعتی دوچندان در راستای خدمت به مجموعه پتروشیمی اروند دنبال خواهیم کرد.
اخلاقی افزود: قرار نیست وقفه‌ای در ارائه خدمات گوناگون صورت گیرد و تمام تعهداتی که در گذشته داده شده، حتما اتفاق خواهد افتاد و می‌خواهیم با شناسایی ظرفیت‌های توسعه وتعامل‌ دو طرفه، به مجموعه اروند خدمت‌رسانی کنیم.
وی افزود: در این مدت کوتاه تلاش‌های بسیاری از سوی مدیرعامل بانوپک با نگرش به آینده و صنعت صورت گرفته است و امیدواریم این رضایتمندی در آینده نیز ادامه داشته باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی