۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳
کد مطلب : ۱۴۱۲۶۷

بازدید مدیرعامل بانک ملت از پتروشیمی پردیس

مدیرعامل بانک ملت در بازدید از مجتمع پتروشیمی پردیس در جریان آخرین دستاوردها و ظرفیت های تولیدی و صادراتی بزرگترین مجتمع تولید کننده آونیاک و اوره خاورمیانه قرار گرفت.
بازدید مدیرعامل بانک ملت از پتروشیمی پردیس
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   دکتر غلامرضا جمشیدی مدیرعامل پتروشیمی پردیس که به صورت ویدیو کنفرانسی در نشست مدیرعامل بانک ملت با مدیران پتروشیمی پردیس حضور داشت با اشاره به نقش و جایگاه بانک ملت در توسعه صنایع و تقویت تولید داخلی، خطاب به مدیرعامل این بانک اظهار داشت: سیستم بانکی ما به افراد با جسارت و واقف بر امور بانکی همچون شما نیاز دارد و همانطور که پیش از این حضور شما در بانک تجارت مایه خیر و برکت بوده است مطمئنا حضور شما در بانک ملت باعث رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این بانک خواهد شد.
وی با اشاره به خرید سهام پروژه پتروشیمی همت به عنوان فاز چهارم پتروشیمی پردیس گفت: پتروشیمی همت یک پروژه ملی برای کاهش آلودگی منطقه عسلویه و جلوگیری از خام فروشی است، امیدواریم که بتوانیم از ظرفیت های بانک ملت در راه اندازی این پروژه بهره ببریم و در سایر زمینه های مالی و بانکی نیز تعامل همه جانبه داشته باشیم.
مدیر عامل بانک ملت نیز ضمن ابراز خرسندی از ایجاد فرصت برای این دیدار که به همراه تیم کامل بانک ملت شامل حوزه مالی، تامین سرمایه، شعبه، منطقه و ارزی و بین الملل انجام شد، بیان داشت: برای تمامی بانک ها افتخار بزرگی است که بتواند با مجموعه شما همکاری کند. امیدواریم با رویکرد جدیدی که در بانک ملت حاکم شده است بتوانیم بر اساس همان رویه های گذشته، خدمات و سرویس های بهتری را به مجموعه پردیس ارائه دهیم.
رضا دولت آبادی ادامه داد: ظرفیت های بانک ها با یکدیگر متفاوت است و ما در بانک ملت دو قابلیت ارزشمند داریم که امیدواریم با ارائه آنها انتظارات شما را برآورده کنیم. بانک ملت در حوزه آی تی، زیر ساخت بسیار قوی دارد که می تواند کمک شایانی به افزایش تعاملات ما داشته باشد، از جمله سامانه های حسابداری که قابلیت بومی سازی دارند.
 وی گفت: انتظار ما این است که با وجود زیرساخت های مناسب در بانک ملت، حدود ۵۰ درصد مراودات شرکت پتروشیمی پردیس با بانک ملت انجام شود، ایجاد رقابت بین بانک ها باعث افزایش کیفیت خدمات بین بانک ها می شود و باعث افزایش رضایتمندی شما که تلاش بسیار زیادی برای شکوفایی اقتصاد کشور انجام می دهید، خواهد شد. ظرفیت دیگر بانک ملت، حجم تسهیلات تعهدات است به این معنی که بزرگترین بانک کشور است که می تواند تسهیلات در ابعاد بزرگ را در حوزه ریالی و ارزی ارائه کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی