۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۱۴۴۴۴۶

دیدار مدیرعامل پتروشیمی غدیر با فرماندهان سپاه ماهشهر

مدیرعامل پتروشیمی غدیر به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، با حضور در ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر، با فرماندهان سپاه این شهرستان دیدار و از آنها تقدیر کرد.
دیدار مدیرعامل پتروشیمی غدیر با فرماندهان سپاه ماهشهر
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مدیرعامل پتروشیمی غدیر به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، با حضور در ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر، با فرماندهان سپاه این شهرستان دیدار و از آنها تقدیر کرد.
مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت به مناسبت سوم شعبان‌ و ولادت امام حسین علیه‌السلام، ضمن حضور در ستاد فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر، با اهدای لوح تقدیر از فرماندهان سابق و جدید روز پاسدار را گرامی داشتند.
حسین صفاری مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر، در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسین علیه‌السلام، و ارزنده شمردن نامگذاری این روز به نام پاسدار، اظهار کرد: از خودگذشتگی و ایثار را صفات بارز اباعبدالله(ع) بود و این خصوصیات در وجود پاسداران کشور متبلور شده است.
وی با بیان اینکه پاسداری، یک رسالت ارزشمند است، افزود: پاسداران ایران با الهام از شجاعت، ایثار، ازخودگذشتگی، ایمان و فداکاری امام حسین(ع) در راه صیانت و حراست از تمامیّت ارضی ایران‌زمین، صحنه‌هایی فراموش‌نشدنی خلق می‌کنند.
صفاری در پایان، ضمن تاکید بر اینکه اقتدار و درخشیدن نام کشور عزیزمان در تمامی عرصه های بین المللی، مدیون و مرهون رشادت های این پاسداران و سربازان خستگی ناپذیر است، تکریم پاسداران دلاور و جان بر کف را ضروری دانست.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی