۲
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۱۴۵۴۴۴

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در شهرستان دهلران

شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) همسو با اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، ۷۰۰ بسته معیشتی ارزاق در میان خانواده‌های محروم شهرستان دهلران توزیع کرد.
توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در شهرستان دهلران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، در مراسمی که روز سه‌شنبه (۳۰ فروردین‌ماه) در شهرستان دهلران و با حضور اعضای شورای تأمین و شورای اداری این شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، فرمانده هنگ مرزی، دادستان، رئیس کمیته امداد و دیگر مقام‌ها و مسئولان محلی و استانی در سایت پروژه ان‌جی‌ال برگزار شد، مهدی صفدری، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی شرکت اویک از تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته کمک مؤمنانه معیشتی به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال، برای توزیع بین خانواده‌های کم بضاعت شهرستان دهلران و روستاهای اطراف پروژه‌های ان‌جی‌ال، پتروشیمی و تقویت فشار گاز دهلران خبر داد.
سیدمحسن موسوی، امام جمعه شهرستان دهلران نیز در این آیین ضمن اشاره به تاکیدهای دین مبین اسلام درباره اهمیت خدمت به محرومین، نیازمندان و مستمندان اظهار کرد: خداوند بلندمرتبه را شاکریم که مجموعه بزرگ اویک هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان، لیالی‌قدر و هفته اکرام ایتام همسو با تعهدهای مسئولیت اجتماعی، بالغ بر ۷۰۰ بسته معیشتی برای کمک به محرومان استان اختصاص داده و توزیع کرده است.
وی با اشاره به تأکید پیامبر اسلام و آیه شریفه سوره آل عمران درباره انفاق، از توجه و اقدام‌های اثرگذار شرکت اویک برای یاری‌رسانی به نیازمندان منطقه همچنین رفع مشکلات شهرستان، تشکر و قدردانی کرد.
لطیف صادقی، فرماندار ویژه دهلران نیز از همکاری سازنده شرکت اویک و کمک‌هایی که نسبت به مردم منطقه انجام می‌دهد، قدردانی و تشکر کرد و خواستار توجه بیش از پیش به محرومیت‌های شهرستان شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی