۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۱۴۷۱۱۹

همکاری ستاد بحران کشور و وزارت نفت

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به دیدار با وزیر نفت، گفت: امروز در جلسه‌ای با وزیر نفت بررصرورت توجه به ایمنی و مدیریت بحران در زیرمجموعه‌های وزارت نفت تاکید و مقرر شد تا همکاری‌های میان وزارت نفت و مدیریت بحران افزایش یاید.
همکاری ستاد بحران کشور و وزارت نفت
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،   محمد حسن نامی با بیان اینکه موضوعات مرتبط با بودجه، ایمنی پالایشگاه‌ها و تاسیسات نفتی و گازی، جای‌گذاری مخازن سوخت، ایمنی پمپ‌های بنزین، ایمنی خطوط انتقال انرژی و ... از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود، گفت: بنا شد تا به زودی تفاهم‌نامه‌ای مشترک میان مدیریت بحران و وزارت نفت تدوین و به امضا طرفین برسد.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: اتصال مخازن سوخت و پمپ‌های بنزین به سامانه‌های هشدار زلزله، سیل و توفان نیز در این دیدار مورد بحث قرار گرفته و مقرر شد تا زیرساخت‌های لازم در این خصوص فراهم شود.
وی اضافه کرد: آموزش اصول مدیریت بحران و امداد و نجات به پرسنل وزارت نفت و همچنین ارتقا ایمنی ابنیه و ساختمان‌های این وزارتخانه نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
به گفته نامی خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی وزارت نفت در حوزه ایمنی و مدیریت بحران انجام شده است و اراده خوبی در این زمینه وجود دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی